مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   أفيو (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=155)
-   -   حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=68138)

scorpionking2u 14-11-2011 11:37 PM

رد: حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز)

أنا بصراحه حبيت العربية ديه من أول ما شوفتها ومش عارف ليه ومرتحلها جدا جدا بردوه مش عارف ليه
فالحمد لله توكلت على الله وخلصت خلاص واستفتيت قلبى وربنا يسترها
واللى رايده ربنا هيكون:fun_36_3_16[1]:

jojojojojo 15-11-2011 01:11 AM

رد: حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز)

تقرير جميل جدا علي الافيو واحب اقول ان انا جبت عربيتي من المصريه فرع المنصوره والناس محترمين جدا وذوق واسعارهم جميله جدا وتعتبر اقل اسعار ف المنصوره واحسن موزع للعربيات جميع الماركات ف المنصوره عشان ده اللي اتعاملت معاه وديه شهاده حق لازم اقولها وبيعملوه كمان سحب ع شاشه lcdوبيتصلوا بيك عشان تحضر السحب بنفسك بس هما بخلا في البنزين شويه يعني تستلم وتجري تحط بنزين انا بهزر طبعا وشكرا يا استاذ احمد ع تقاريرك الممتازه

A7MED NASSER 15-11-2011 03:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpionking2u (المشاركة 552371)
أنا بصراحه حبيت العربية ديه من أول ما شوفتها ومش عارف ليه ومرتحلها جدا جدا بردوه مش عارف ليه
فالحمد لله توكلت على الله وخلصت خلاص واستفتيت قلبى وربنا يسترها
واللى رايده ربنا هيكون:fun_36_3_16[1]:

ربنا يكرمك بيها و يحفظهالك يارب و يكفيك شرها (تسلم علي مشاركتك)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo (المشاركة 552425)
تقرير جميل جدا علي الافيو واحب اقول ان انا جبت عربيتي من المصريه فرع المنصوره والناس محترمين جدا وذوق واسعارهم جميله جدا وتعتبر اقل اسعار ف المنصوره واحسن موزع للعربيات جميع الماركات ف المنصوره عشان ده اللي اتعاملت معاه وديه شهاده حق لازم اقولها وبيعملوه كمان سحب ع شاشه lcdوبيتصلوا بيك عشان تحضر السحب بنفسك بس هما بخلا في البنزين شويه يعني تستلم وتجري تحط بنزين انا بهزر طبعا وشكرا يا استاذ احمد ع تقاريرك الممتازه

شكرا ً جدا ً جدا ً عالكلام الجميل ده و فعلا و انا مش بجامل هي فعلا تعتبر افضل و اكبر معرض
للسيارت بالمنصورة و فعلا بقولها و بدون تحيز و فعلا العرض مستمر علي شاشات ال LCD
(شكرا ً لمشاركتك)

hebawagdi5 19-11-2011 03:32 PM

شكرا على التقرير جميل
بس التقرير ده من شهر 9 ياترى الاسعار زي ماهي ولا في اختلاف في الاسعار ؟؟؟

A7MED NASSER 24-11-2011 07:50 PM

هي غليت 500 جنية فقط علي كل فئه و شكرا ً لكل من شارك في الموضوع
:THE_PR~18:

الساعة الآن 12:02 AM.