العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 22-08-2012, 01:33 PM
I.fouad I.fouad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

I.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really nice
مميز اي استشارة لاصحاب سيارات فيات 132

الي اعضاء المنتدي الكرام
اي استفسار او خدمة عن الفيات 132 انا في الخدمة
اولا : لاني من عشاقها
ثانيا : من كثرة الطبول الدقت علي دماغي من الصنايعية
فاي حد يحب يسال عن حاجة تخص العربية دي انا تحت امره وهرد عليه في اقرب وقت ادخل فيه المنتدي
ورمضان كريم عليكم
قديم 22-08-2012, 01:53 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اي استشارة لاصحاب سيارات فيات 132

اولا اهلابيك في المنتدي
ثانيا شكرا لرغبتك في مساعده ملاك 132
بس حضرتك عارف ان في رابطه لمحبي السفينه 132 ياريت تشرفنا فيها وتشارك معانا وتفعل مشاركاتك معانا عتفيد وتستفيد جامد وطبعا حضرتك عارف يد الله مع الجماعه
كده افضل ان جميع مايخص الفيات 132 تكون في موضوع واحد ورابطه واحده هيكون افيد لجميع الاعضاء ان شاء الله وده رابط الرابطه بتاعتنا
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=80993

وياريت حضرتك تقرا جميع المشاركات في الرابطه هتستفيد جامد هتحس اد ايه ان جميع اعضائها متعاونين ومتفاعلين واحنا بنحضر لمقابله في القاهره قريب اوي احتمال تكون السبت القادم ياريت تشرفنا لو اتفقنا علي المكان والزمان ومعاك العربيه

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 22-08-2012, 03:12 PM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

اولا اهلابيك في المنتدي
ثانيا شكرا لرغبتك في مساعده ملاك 132
بس حضرتك عارف ان في رابطه لمحبي السفينه 132 ياريت تشرفنا فيها وتشارك معانا وتفعل مشاركاتك معانا عتفيد وتستفيد جامد وطبعا حضرتك عارف يد الله مع الجماعه
كده افضل ان جميع مايخص الفيات 132 تكون في موضوع واحد ورابطه واحده هيكون افيد لجميع الاعضاء ان شاء الله وده رابط الرابطه بتاعتنا
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=80993

وياريت حضرتك تقرا جميع المشاركات في الرابطه هتستفيد جامد هتحس اد ايه ان جميع اعضائها متعاونين ومتفاعلين واحنا بنحضر لمقابله في القاهره قريب اوي احتمال تكون السبت القادم ياريت تشرفنا لو اتفقنا علي المكان والزمان ومعاك العربيه

:joy 23:
قديم 22-08-2012, 03:30 PM
I.fouad I.fouad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

I.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really nice

مفيشش اي مانع انا حبيت اساعد الاعضاء
وانا في الخدمه
قديم 26-08-2012, 10:40 PM
حسام علي حسام علي غير متواجد حالياً

حسام علي is on a distinguished road

السلام عليكم حضرتك انا جديد هنا وكمان جديد في131 عندي مشكله لما بغير للغيار الرابع العربيه صوتها يعلي واحس كأني اديتها غيار غلط لكن لما بيدها الخامس بحس انها عادي ومفيش صوت
ياريت حضرتك تفيدني
شكرا