العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 27-05-2012, 09:20 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي اكصدام امامى لانسر 2007

عايز اشترى اكصدام امامى لانسر 2007 وامامى اختيارين ياما واحد صينى وخلاص ب180 وارشه ياما بعد لف وبحث كبير لقيت واحد استيراد نفس اللون بس فيه حته عايز ممكن رش والمفصل بتاعه اللى بيربطه بالعربية فيه حته مكسورة . لكن هو حالته ممتازة ولكن سعره غالى اوى 1200 جنية , ولا أجيبه استيراد لون تانى وارشه بقى ولا اعمل أى ؟

قديم 28-05-2012, 02:47 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكصدام امامى لانسر 2007

180 + 50 دوكو= 230 لو استخدامك عنيف حبتين مش هايكمل معاك

فلازم تحافظ عليه

الأصلى :

1200 بعد فصال ممكن 900

لو ب 900 إشتريه وإنساه

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 13-06-2012, 12:25 PM
ahmedhaggan ahmedhaggan غير متواجد حالياً

ahmedhaggan is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

180 + 50 دوكو= 230 لو استخدامك عنيف حبتين مش هايكمل معاك

فلازم تحافظ عليه

الأصلى :

1200 بعد فصال ممكن 900

لو ب 900 إشتريه وإنساه
انا عندي واحد ازرق اصلي به بعض الخدوش البسيطة لو عاوزة بـ 500 جم للاستفسار 01226970090
قديم 13-06-2012, 12:27 PM
ahmedhaggan ahmedhaggan غير متواجد حالياً

ahmedhaggan is on a distinguished road

انا عندي واحد ازرق اصلي به بعض الخدوش البسيطة لو عاوزة بـ 500 جم للاستفسار 01226970090
قديم 14-06-2012, 02:07 PM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

عايز اشترى اكصدام امامى لانسر 2007 وامامى اختيارين ياما واحد صينى وخلاص ب180 وارشه ياما بعد لف وبحث كبير لقيت واحد استيراد نفس اللون بس فيه حته عايز ممكن رش والمفصل بتاعه اللى بيربطه بالعربية فيه حته مكسورة . لكن هو حالته ممتازة ولكن سعره غالى اوى 1200 جنية , ولا أجيبه استيراد لون تانى وارشه بقى ولا اعمل أى ؟
بلاش الصينى هيتكسر خلال اسبوع ودة حصل معايا
هات الكورى او التيوانى ب 250
الاهم ان فى حديد تحت الفوانيس ( يمين و شمال ) دول مهمين جدا لو مش موجودين عندك لازم تشتريهم وهما بيتباعو جداد اظن الاتنين ب 150 جم
ولو عرفت تجيب واحد استيراد اصلى بالحديد بتاعة تبقى ريحت دماغك وافضل 100 مرة
مع خالص تحياتى