العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 11-02-2012, 12:22 PM
yoyo_1989 yoyo_1989 غير متواجد حالياً

yoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura about
افتراضي مطلوب ميكانيكى اوكتافيا فى اسكندرية

انا ناوى يا جماعة ازحلق التوكيل و اتزبن عند ميكانيكى . انا معايا اوكتافيا A5 موديل 2007 فلوحد يعرف ميكانيكى بيفهم فيها يفيدنى بالله عليه لانى عايز اغير الكبالن و سمعت على الاسعار النار الى فى التوكيل و لو يعرف كمان كهربائى اكون شاكر جدا
قديم 18-02-2012, 03:29 AM
الصورة الرمزية eng.moustafa nasr
eng.moustafa nasr eng.moustafa nasr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

eng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: مطلوب ميكانيكى اوكتافيا فى اسكندرية

السلام عليكم
اخى الغالى انا اتعاملت مع مهندس فى المندره اسمه الشيخ ابراهيم انسان ممتاز بجد و محترم جدا و شاطر و شغلته وبيكشف بالكمبيوتر ولو حضرتك قولت له من طرف المهندس مصطفى الى معاه العربيه 2003 هو غير حساس الكامه عندى و ظبطى العربيه و احلى حاجه مكنش الوك بيقفل ظبط على الكمبيوتر لو رحت له فكره بظبطه اللوك وان شاء الله هيبيض وشى
لو حضرتك عايز تجربه روح له بس ادعىيلى من فضلك
رقم تليفونه 0129159095
قديم 18-02-2012, 05:37 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

ميكانيكي لايختلف عليه احد اسمه الدكتور وفاتح خلف شارع ابن الوليد بس فعلا دكتور روح هناك واسأل الف حد هيدلك وياريت اخواتنا يدلوك لو في حد احسن وعنده الجهاز بموديلات الاوكتافيا كلها
قديم 21-02-2012, 06:57 PM
yoyo_1989 yoyo_1989 غير متواجد حالياً

yoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura about

الف شكر يا جماعة على الاهتمام و الرد ..على فكرة انا ساكن فى العجمى ههههههههههه بس و ماله انا مش حاصلح العربية كل يوم يهون المشوار و ان شاء الله يكرمك يا استاذ مصطفى و يرزقك و يحفظك
قديم 22-02-2012, 11:50 PM
الصورة الرمزية eng.moustafa nasr
eng.moustafa nasr eng.moustafa nasr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

eng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of lighteng.moustafa nasr is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoyo_1989 مشاهدة المشاركة

الف شكر يا جماعة على الاهتمام و الرد ..على فكرة انا ساكن فى العجمى ههههههههههه بس و ماله انا مش حاصلح العربية كل يوم يهون المشوار و ان شاء الله يكرمك يا استاذ مصطفى و يرزقك و يحفظك
لا شكر على واجب