العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 02-02-2012, 10:44 AM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light
افتراضي هنا نقبل التعازي في ضحايا اليوم الأسود للكرة المصرية رحم الله ابناء وشباب مصر

بسم الله الرحمن الرحيم
في البدايه احب اقول ان كارثة حصلت امس مات مصريين علشان لعبه اسمها كرة القدم
ماتوا علشان راحوا يتفرجوا علي متش كوره في بلد مصري اسمها بور سعيد ولكن اهلها اقل ما يقال عنهم وليس كلهم علشان محدش يزعل غوغاء

حسبي الله ونعم الوكيل

انا اب باعت ابني واديته 50 جنيه علشان يروح ينبسط ويتفرج علي متش كوره يرجعلي في صندوق
علشان محافظ حقير فاشل
علشان مدير امن خايب
علشان جمهور همجي
اقول ايه كمان اصل اليافته حرقت دمهم اوى اوى اوى
حسبي الله ونعم الوكيل

رحم الله شهداء دول اتخدوا خيانه واتداسوا واترموا ليه

احساسي انها بدايه النهايه

قديم 02-02-2012, 10:49 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هنا نقبل التعازي في ضحايا اليوم الأسود للكرة المصرية رحم الله ابناء وشباب مصر

لا اله الا الله
الهمك الله الصبر والسلوان وادخلة الله فسيح جناتة
قديم 02-02-2012, 11:13 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هنا نقبل التعازي في ضحايا اليوم الأسود للكرة المصرية رحم الله ابناء وشباب مصر

حسبنا الله ونعم الوكيل ، ربنا يرحمه ويصبرك
قديم 02-02-2012, 11:21 AM
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light

انا مش ابني الي مات يا جماعه انا بقول وصف للي حصل الي امبارح انا امبارح فيه جار ليا كان هناك ولد 15 سنه وحيد لباباه ولماماته
بكينا امبارح للصبح عقبال الواد ما جبناه من رمسيس مش نمنا يا ناس علشان ايه بيحصل ده علشان 3 نقط في متش كروي ترفيهي مش اكتر
يسقط الظلم
حي علي التحرير
النهارده الذكري السنوية الأولي لموقعه الجمل حصل فيها بقه المحاكمات بتاعتها ولا حاجة شويه الكلاب الحرامية الافاقين والقواد الأكبر في تاريخ مصر صفوت الي مش شريف كانه ولا عمل حاجة
انا نازل النهارده علشان نصلي صلاه الجنازه علي الشهداء
يا حرقة البك يا كل ام وكل بيت مات فيه شهيد
هتقولوا مش شهيد اهوه انسان ومات
افتكروا اليوم ده لانه هيكون تاريخي في حياتنا
اولادنا واحفادنا والتاريخ سوف يحاسب المصريين
قديم 02-02-2012, 11:31 AM

· ويا أيتها الأم الثكلى,
· ويا أيتها الزوجة المترملة,
· ويا أيها الابن الذي فقد الأخ والأب,
· يا كل ضحايا الحروب,
- إملأوا الأرض والفضاء بتراتيل السلام.
- إملأوا الصدور والقلوب بآمال السلام.
- إجعلوا الأنشودة حقيقة تعيش وتثمر.
- إجعلوا الأمل دستور عمل ونضال.
وإرادة الشعوب هو من إرادة الله.

مقتبس من نص خطاب السادات في الكنسيت الاسرائيلي
عندما كان للمصريين قوه وسطوة
عندما كان لدماء المصريين قيمة