العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 28-12-2011, 03:28 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
غاضب جدا إن غشمهن عظيم

انا من ضيع فى السواقة عمرة تخبطتنى واحدة ست

اول امبارح ماشى فى مدينة نصر طالع من ورا النادى الاهلى فى اتجاه الحى العاشر والشارع اللى على شمال النادى الاهلى ده مكسر وعمالين يعملو فيه حاجات غريبة وانا عمال اتفادى المطبات والفحر فى الارض وفجاءه الاقى بيكانتو حمرا واقفة فى نص الطريق مش عارف عطالنة ولا واقفة بتسال ولا ايه

وزى اى حد فى الدنيا اديت كلاكس وعديت من شمالها ومع اخر جزء من العربية قررت هى تاخد شمال

خبطتنى فى الرفرف الورانى يمين بالرفرف القدامانى عندها شمال
ومش بس كده خبطت عربيه تانية كمان كانت ورانا

انا اخدت الخبطة وعديت ببص ورايا شوفت المنظر وكله عمال يفرمل وياخد يمين او شمال ركنت على جمب وقفلت العربيه ونزلت لقيت الناس اللى كانو فى العربية اللى اتخبطتت التانية جايين ورايا واطمنا على بعض وكلة تمام

طيب فين العربيه اللى خبطتنا احنا الاتنين قالو مشيت !!!

انا بصراحة اتغاظت فاخدت اول يوتيرن ورجعت اشوف راحت فين لاقيت العربيه واللى كانت راكباها واحدة ست

وفهمت ان الست كانت عايزة تخش شمال بس معرفش كانت ناسية ولا ايه فخدت بالها من الشمال متاخر وهى ماشية فى نص الطريق ( مش محضنة شمال ) ومن غير اشارات ولا بص فى المراية ولا حتى بص على الجنب الشمال اللى هتخش فيه راحت واخدة شمال رشق فى عربيتى عدل

اطمنت على الست انتى كويسة اه تمام

طيب حضرتك عارفة ايه اللى حصل ؟؟ فؤجت انها مش دارية بحاجة خالص وفاكرة ان احنا الاتنين اللى خبطناها !!!

بصراحة حسيت بنبرة استهبال فى كلامها بس قولت يمكن فعلاً مش عارفة

فشرحتلها اللى حصل ووريتها مكان الخبطتين سواء اللى فى عربيتى او اللى فى العربيه التانية وشرحتلها حصلت ازاى وفهمتها ان حرام الاستهتار بممتلكات الناس بالشكل ده وانها تاخد بالها بعد كده وهى عمالة تقول حصل خير والحمد لله انها جت على قد كده

ولا اعتذرت ولا عرضت اصلاح العربيه ولا اي حاجة

طبعاً معجبنيش اسلوبها بس قررت احتسب عند الله وسيبتها ومشيت

عموماً انا عمرى ما اخدت عوض من حد مش عن عدم قناعة بس لانى فعلاً بفضل احتسب عند ربنا

لكن لما كنت بلاقى حد يخبط بغشم او استهتار وطبعاً يكون راجل كان بيبقى فيه ميت طريقة الواحد يفش غله فيه

لكن مع واحدة ست مستهترة الواحد يعمل ايه بس

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 28-12-2011, 03:38 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إن غشمهن عظيم

الحمد لله انها جت سليمه
والف سلامه علي العربيه
ومعلش بقي يا باشمهندس ابقي خد بالك من الستات ومتمشيش ناحيتهم

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 28-12-2011, 03:50 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

الف حمد لله علي السلامة المهم انت بخير

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 28-12-2011, 03:54 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

الحمد لله انها جت سليمه
والف سلامه علي العربيه
ومعلش بقي يا باشمهندس ابقي خد بالك من الستات ومتمشيش ناحيتهم
مهى المصيبة يا مرمر يا اختى انى بعمل كده فعلاً واول ما بحس ان العربيه راكباها واحدة ست بطلع اجرى بعيد عنها خاااااااااااالص

بس ديه فاجئت الشارع كله ولبست الشارع كله فى بعضه الله يسامحها ويهديها

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 28-12-2011, 04:38 PM
الصورة الرمزية ahmedismael
ahmedismael ahmedismael غير متواجد حالياً

ahmedismael will become famous soon enoughahmedismael will become famous soon enough

السلام عليكم
الحمد لله ربنا يعوض عليك يا ريس و يا رب يكون الموضوع بصيت
المهم فى الموضوع هيا العربية كانت حلوة

ربى اغفر لى ولوالدى