العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 04-12-2011, 01:03 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي سؤال :هي جنوط الصني الاصليه في منها بيتباع

انا عندي عربيه صني اكس صالون طاسات طبعا بس كنت نفسي اركب جنوط النيسان صني السوبر صالون فهل هي بتباع في التوكيل او حتي عند اي حد بره عشان عجبني اوي وماشيه علي العربيه ياريت الافاده ف الموضوع ده ضروري وهل تنفع تركب علي الكس صالون ومتعملش مشكله في العفشه يعني العفشه مناسبه ليها وشكر
قديم 04-12-2011, 10:35 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال :هي جنوط الصني الاصليه في منها بيتباع

بتهيألى ينفع تركب فى الاكس صالون بس اكيد مبتتباعش بره و احتمال تلاقيها فى التوكيل و طبعا حتبقى نار

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 04-12-2011, 12:11 PM
الصورة الرمزية ShekeeS
ShekeeS ShekeeS غير متواجد حالياً

ShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

انا عندي عربيه صني اكس صالون طاسات طبعا بس كنت نفسي اركب جنوط النيسان صني السوبر صالون فهل هي بتباع في التوكيل او حتي عند اي حد بره عشان عجبني اوي وماشيه علي العربيه ياريت الافاده ف الموضوع ده ضروري وهل تنفع تركب علي الكس صالون ومتعملش مشكله في العفشه يعني العفشه مناسبه ليها وشكر
بصراحه شكلها جميل وهى نفس الشكل فى الطاسات عندك
ممكن تكون موجودة عند الرومانى ولو عديت هقف واساله
وممكن اسالك عليها فى التوكيل بردة
بس اكيد اول ما هتعرف السعر بتاع التوكيل هتعمل كدة
قديم 04-12-2011, 01:39 PM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of

اسال عليها عند بتوع الاستعمال بتبقى فى انصص العربيات او دور عليها عند بتوع الحوادث الناس دى بيبقى عندها حاجات لؤته

Hesham Samir
قديم 05-12-2011, 03:24 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

بصراحه شكلها جميل وهى نفس الشكل فى الطاسات عندك
ممكن تكون موجودة عند الرومانى ولو عديت هقف واساله
وممكن اسالك عليها فى التوكيل بردة
بس اكيد اول ما هتعرف السعر بتاع التوكيل هتعمل كدة

ياريت تسالني في التوكيل او عند الروماني عشان انا من المنصوره ويبقي ليك جزيل الشكر