العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 19-10-2011, 10:04 AM
yoyo_1989 yoyo_1989 غير متواجد حالياً

yoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura about
طلب استشارة a5

السلام عليكم ورحمة الله
انا عندى اوكتافيا a5 موديل 2007 لاحظت دلوقتى لما بقرص على البنزين و خصوصا لما بكون طالع كوبرى او طالعة احس برجة فى الجزء الامامى من العربية كانت خفيفة فى الاول و بدأت تزيد و كمان لما بحود بالعربية بسرعة 30كم فيما اعلى بحس بتكتكة " تكت تكت تكت تكت " انا فى الاول رصصت عجل بس ليسه برضة التكتكة دى موجود............... ياريت اى حد فاهم فى الموضوع ده يفيدنى
قديم 19-10-2011, 10:18 AM
yaso12 yaso12 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

yaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to beholdyaso12 is a splendid one to behold
افتراضي رد: استشارة a5

يا باشا الكبالن بتطلع فى الروح
قديم 19-10-2011, 11:14 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

العربيه عاملة كيلو متر قد ايه واخر صيانة اتعملت كانت امتى وعملت فيها ايه ؟؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 21-10-2011, 07:08 PM
yoyo_1989 yoyo_1989 غير متواجد حالياً

yoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura about

الف شكر على الرد و الاهتمام .. العربية عاملة 79 ألف كيلو متر انا ملتزم بالصيانة الدورية و مش مهمل بس احب اقولكم انا ساكن فى العجمى بالاسكندرية الطريق مدق مش سفلتة .. لو حد يعرف السعر يقولى علشان التوكيل بشمتنى شمط فى الاسعار
قديم 24-10-2011, 01:08 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

هى الفكرة انك لازم تكشف عليها علشان تعرف ايه اللى بايظ بالظبط لان الاصوات عموماً ممكن تكون من كذا سبب
عموماً سيبك من التوكيل وشوف مركز خدمة معتمد او مركز خدمة كبير ومعروف حتى لو مش معتمد المهم يكون مكان متخصص لخدمة عائلة فولكس
اكشف وشوف هيقولولك ايه وقطع الغيار جيبها بمعرفتك من بره ارخص وحاسبهم على المصنعيات بس

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش