العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 01-08-2011, 03:11 AM
corsair
Guest

افتراضي قولو لولاد ابو اسماعيل بوحه الصباح رجعلكم بصور مقابلة اسكندرية

معلش يا جماعه انا عارف انكم مش متعودين علي الغيبة الطويلة ديه انا حتي مش عارف انا ازاي قضيت اليومين دول من غيركم خسران 1000 مشاركه في اليومين دول بس معلش نعوضهم ان شاء الله

طبعا انا كنت في رحلة استكشافية لمدينة الاسكندرية فرع العجمي بجوار عم عبده البقال

وجت اللحظة الحاسمة اللي هقابل فيها احمد بدر علشان اعرف هو كان مختفي ليه وجالي في اليوم ده الحاج كريم وولده معتز

والصور هتوضح وان شاء الله فضايحتهم علي ايدي ياما نفسي اخد حقي منهم وجتلي الفرصة المهم

هنبتدي علي بركة الله سيري يا نورماندي

1- طبعا المعلم كريم مالي العربية عيون زرقه ومشألله وسبحه زرقا ومحسسني انه الوحيد اللي في مصر اللي معاه عربية

2- ده المعلم معتز ومش عارف انا ايه اللي علي كتفه ده تقريبا الشيطان صمم انه يطلع في الصورة معاه وهو النهارده في ضيافة كريم نظراً لاصابة الجرار بتاعه بوعكه صحيه عنده هبوط في الكبالن

3- طبعا ده الحاج كريم مالي مركزه والسعاده علي وشه واخده حقها ماهو محدش عارف يحسده من كتر العيون الزرقا ديه ده خلاني عملت لون الكتابه بالازرق ليتحسد

4- ده واحد بتاع ريداتير تعالو نشوف كاتبها ازاي

اللي فاتت كانت يدوي

تعالو نشوف لما قرر يعملها بالكمبيوتر كتبها ازاي

6- اللي الناس متعرفهوش ان كريم بيسدد قسط العربية من شغلانة القهوجي وعلشان كدا جابنا علي القهوة بتاعته وابتدا ينزلنا المشاريب بنفسه ربنا يباركلك يامعلم كريم

7- طبعا صورة العملاقين بدر بسيوني وولده احمد بدر وطبعا بدر بيشرب الشيشه قدام ابنه عادي

8- طبعا احمد بدر احتراما لابوه قرر انه يشرب معاه شيشه ماهو هذا الشبل من زاك الاسد

9- ديه طبعا صورتي وانا مروح لان كريم مكنش فاضي يوصلنا وراه زباين كتير في القهوة واحنا عايزين ننام

10- ديه صورتي قبل ما اسافر بيوم بودع اسكندرية علي عربيتي في الشارع

11- ديه بقا حته فرايحي علشان اغيظ الناس اللي مصيفتش السنادي ههههههه

قديم 01-08-2011, 03:20 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قولو لولاد ابو اسماعيل بوحه الصباح رجعلكم بصور مقابلة اسكندرية

يا ابن الايه كده يا اسطى ماشى هو ده الى اتفقنا عليه

كريم على
قديم 01-08-2011, 03:43 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه هه
عملوها الوحوش
ماشى يا كورسير بتغظنى طييييييب
ان شاء الله هروحلهم فى العيد

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 01-08-2011, 03:45 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هه
عملوها الوحوش
ماشى يا كورسير بتغظنى طييييييب
ان شاء الله هروحلهم فى العيد
تنور يا ابوشروق اسكندريه كلها لكن بعد كده ممنوع التصوير

كريم على
قديم 01-08-2011, 03:51 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

يعنى جيت اسكندريه وصيفت ، ورجعت من غير مانعرف طيب مش كنت تقول أهو نعمل معاك اى واجب.....

والناس عماله تسأل عليك وبلاغات فى الاقسام والنيابه ومواضيع...اختفاء كورسير فى ظرف غامض، وناس طلعت اشاعه انك اتخطفت وطالبين فديه...وابتدينا نعمل تبرعات وحاجات كده....

طيب كل سنه وانت طيب...احنا بس كناعايزين نطمن الحمد لله جت على مصيف (سليمه).......

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"