العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوزوكى Suzuki > ماروتى MARUTI

قديم 20-06-2011, 02:09 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي السوزوكى ماروتى

انا ان شاء الله ناوى اجيب ماروتى مستعمل من موديل 99 الى 2002 علشان السعر رخيص و انا مش عجبنى الطابلوه بتاعها نهائى و عاوز اعرف لو بعت طابلوه الماروتى يعمل كام و هبدله بطابلوه الهيونداى اتوس لان فى واحد شوفته مركبه كانه متفصل عليها بالظبط و انا معايا صور للعربيه بالطابلوه الجديد عاوز كمان اعرف سعر طابلوه الهيونداى اتوس موديل التسعينات و كمان هغير الدركسيون بدركسيون سوزوكى سيلاريو عاوز اعرف سعره كام بدون الايرباج و اسف جدا على الاطاله و ده رابط موقع عليه صور للعربيه بالطابلوه اوى اوى . الرابط اهو http://www.**********.net/Nile/202577-a.html
قديم 05-07-2011, 06:03 PM
ramy6_1 ramy6_1 غير متواجد حالياً

ramy6_1 has a spectacular aura aboutramy6_1 has a spectacular aura about
افتراضي رد: السوزوكى ماروتى

يا باشا الرابط مش شغال
يا ريت لو تعرف ترفع الصوار هنا علشان نشوف الشكل هيبقى عامل ازاي
أعتقد إن موضوع دركسيون السلاريو دة هيبئة مكلف شوية علشان العربية لسة نزلة و حاجتها غالية جداً -دة لو نفع أصلاً-

بس لو كدا إنت ممكن تجيب اتوس و خلاص أحسن
قديم 05-07-2011, 07:18 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

يا باشا لااتوس غاليه و بعدين انا معايا فولكس فاجن سوران و الماروتى هجيبها اروح بيها الشغل بس
دى صور للماروتى بس بدركسيون اسبور فكره دركسيون السيلاريو من عندى اتفضل الصور

قديم 17-05-2013, 03:16 AM
الصورة الرمزية mohamed elmorab
mohamed elmorab mohamed elmorab غير متواجد حالياً

mohamed elmorab is on a distinguished road

شكلها حلو يا ترى عملت ايه
انا حابب اعرف وياريت صور لعربيتك الجديدة
وشكراً