العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 12-05-2011, 05:42 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي الفلتر فيييييين ؟

الجماعه الصينيون دوخوني بقالي شهر مش عارف اعتر في فلتر البنزين بتاع العربيه لدرجه اني شكيت ان مافيهاش فلتر ههههههههه !!!
دي فزوره الموسم واللي يحلها يكسب حاجه حلوه ؟
انا دورت تحت العربيه وفي صاله الماتور وعند التنك مافيش اي اثر مع العلم باني لاول مره احتار كده وكل عربيه جبتها كنت بوصله بسهوله ومحدش يقوللي روح الوكيل اوكي
ايه رأيكم بقي ؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 12-05-2011, 05:45 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفلتر فيييييين ؟

ههههههههههههههههه

صيني

ر بنا يسهلك يا عم انا عندي الفلتر مفيش اسهل من كدة العثور عليه وتغييره هبقي اصورهولك

عايز تشوف الفلتر لية مش لو معاد تغييره جه بيتغير في الصيانة

ع العموم شوف المانيوال بتاع العربية ولا مكتوب بالصيني؟؟

و تقبل مروري وتحياتي

رمضان كريم
قديم 13-05-2011, 10:25 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

الجماعه الصينيون دوخوني بقالي شهر مش عارف اعتر في فلتر البنزين بتاع العربيه لدرجه اني شكيت ان مافيهاش فلتر ههههههههه !!!
دي فزوره الموسم واللي يحلها يكسب حاجه حلوه ؟
انا دورت تحت العربيه وفي صاله الماتور وعند التنك مافيش اي اثر مع العلم باني لاول مره احتار كده وكل عربيه جبتها كنت بوصله بسهوله ومحدش يقوللي روح الوكيل اوكي
ايه رأيكم بقي ؟؟؟؟؟؟؟؟
حاجه حلوه
يعنى 3 كيلو جمبرى سويسى
ولا 3 كيلو استاكوزا من البحر الاحمر
ديلفرى !!!؟؟؟؟؟
ولا اربع تجواز حمام محشيين ومحمرين محشيين رز وفريك؟؟!!
قديم 13-05-2011, 10:29 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

ممكن عند خرطوم البنزين الطالع من الموتور للتنك تحت الموتور او جنب التنك على طول والله انت شوقتنى اشوف الانجلون بتاعتك بجد ربنا يباركلك فيها ويديك خيره ويكفيك شرها امين
قديم 13-05-2011, 10:31 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

ممكن ما يكونش نازلة بفلتر بنزين بتحصل فى احسن العربيات

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي