العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 08-05-2011, 03:06 PM
الصورة الرمزية saasaa29
saasaa29 saasaa29 غير متواجد حالياً

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough
للاهمية تحذير ونصيحه هامه وطلب مساعده فى ال a113

يا جماعه انهرده جى بنضف العربيه فبنضف الفتحات بتاعت التكيف كده لقيت الون ال silver or el gray ده بيطلع معرفش ليه بس افتكرت بعد كده ان انا كنت برش ال معطر ده بتاع التكيف فهوا الى عمل كده يا حماعه ركزوا فى الموضوع ده عشان فعلا العربيه شكلها وحش من جوه بلى حصل ده الجزء بتاع التكيف ده بقا جزء لون و جزء لون تانى ومش عارف اعمل ايه ؟؟
يا جماعه لو حد عارف اى حاجه ممكن اعملها عشان اصلح الموضوع ده قلولى عشان بجد مديقنى اوووووووووووووووى
قديم 08-05-2011, 03:32 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير ونصيحه هامه وطلب مساعده فى ال a113

هو فيه حل بس مش عارف هيناسبك ولا لأ يامصطفى
انك تجيب قلم دوكو بنفس اللون او تخلى واحد بوهياجى يعملهولك وهو ده اقرب الحلول
لأن مش هينفع تغير حاجه من فتحات التكييف دى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 08-05-2011, 03:37 PM
الصورة الرمزية saasaa29

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

هو فيه حل بس مش عارف هيناسبك ولا لأ يامصطفى
انك تجيب قلم دوكو بنفس اللون او تخلى واحد بوهياجى يعملهولك وهو ده اقرب الحلول
لأن مش هينفع تغير حاجه من فتحات التكييف دى
اجيبوه منين قلم الدوكو ده؟؟؟
انا فكرت فى حاجه تانى فى ناس كده بتحط شريط كده جوه العربيه فى التابلوه وكده silver ,black,or gray بتزين بيه العربيه مش عارف اوصلك الموضوع ولا لأ؟؟بس انا مش عارف بيركبوه فين ده وشكرراا جددداا يا بيسوو ربنا يخليييك
قديم 08-05-2011, 04:57 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saasaa29 مشاهدة المشاركة

يا جماعه انهرده جى بنضف العربيه فبنضف الفتحات بتاعت التكيف كده لقيت الون ال silver or el gray ده بيطلع معرفش ليه بس افتكرت بعد كده ان انا كنت برش ال معطر ده بتاع التكيف فهوا الى عمل كده يا حماعه ركزوا فى الموضوع ده عشان فعلا العربيه شكلها وحش من جوه بلى حصل ده الجزء بتاع التكيف ده بقا جزء لون و جزء لون تانى ومش عارف اعمل ايه ؟؟
يا جماعه لو حد عارف اى حاجه ممكن اعملها عشان اصلح الموضوع ده قلولى عشان بجد مديقنى اوووووووووووووووى
الأمر بسيط جداً :وهو اذا قدرت تحل الهوايات ممكن ترشها عند بتاع الدوكو وهو ان حضرتك هضرب نفس درجة اللون بلكمبيوتر,او ممكن انك تعمل الوان تمشى مع لون التبلوه يعنى شىء جديد يعمل كونتراست ويكون ايضاً بتضرب الوان بلكمبيوتر. المهم الموضوع بسيط متقلقش إن شاء الله.
قديم 08-05-2011, 05:07 PM
الصورة الرمزية saasaa29

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

الأمر بسيط جداً :وهو اذا قدرت تحل الهوايات ممكن ترشها عند بتاع الدوكو وهو ان حضرتك هضرب نفس درجة اللون بلكمبيوتر,او ممكن انك تعمل الوان تمشى مع لون التبلوه يعنى شىء جديد يعمل كونتراست ويكون ايضاً بتضرب الوان بلكمبيوتر. المهم الموضوع بسيط متقلقش إن شاء الله.
شكرااا جداااا على رد حضرتك واهتمامك يعنى انا كده اروح لواحد بتاع بهويات وكده واخليه يجبلى نفس الدرجه بالكمببيوتر طب وحطها ازاى بفا على التابلوه ؟؟؟اصلا الريش ديه او الجزء بتاع التكيف ده عشان تفكوه محتاج تفوك الكنسول الامامى كله معقده شوه
بس شكراا على الاهتمام جدااااااا