العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 06-05-2011, 02:31 AM
رامى الروش رامى الروش غير متواجد حالياً
من انا؟: رامى ابراهيم
هواياتي: السيارات

رامى الروش will become famous soon enough
Smile شيفروليه أفيو

سيارة ``شفروليه أفيو`` في كافة أنحاء الشرق الأوسط.

وتقدم ``أفيو`` بمظهرها الرياضي الجديد تجربة قيادة ديناميكية من خلال تجهيزات تزخر بالأناقة والقيمة.

وتتميز السيارة الجديدة بالروح التصميمية العصرية والقيمة العالية مقابل الثمن ومواصفات السلامة المتطورة التي تميز كافة سيارات ``شفروليه``.
أن هذا الجيل الجديد من هذه الفئة من السيارات قد خضع لعملية إعادة تصميم كاملة كما تم تطويره ليصبح بمثابة ترجمة رياضية وأكثر ديناميكية لسيارات الهاتشباك المدمجة.
وكإضافة جديدة إلى عائلة ``أفيو`` الحالية¡ وضع في الاعتبار عند تصميم وهندسة ``أفيو`` أولئك الشباب الذين يسعون لشراء سياراتهم الأولى.
سيارة أنيقة صغيرة تقدم متعة قيادة رائعة وقيمة عالية مقابل الثمن.

ومع ما تتمتع به من رحابة داخلية مدهشة¡ تعتبر الأفضل في فئتها من حيث المسافة الخلفية للأرجل¡ والتصميم الخارجي المذهل¡ والشعور الذي تمنحك إياه لدى قيادتها``.

قديم 06-05-2011, 02:29 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شيفروليه أفيو

شكرا على المجهود وهى فعلا عربية جميلة وعلى ما اعتقد ان العربية دى اتظلمت شوية من ناس على اساس ان فيهاعيوب وبصراحة انا سألت عن العربية دى كتير من ملاكها واشادة بيها بصراحة ماعدا واحد بس وشكرا على الموضوع

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 06-05-2011, 11:03 PM
صلى على الرسول صلى على الرسول غير متواجد حالياً

صلى على الرسول is on a distinguished road

انا بنصح كل الناس تبعد عن هذه السياره انا من ساعه لما اشترتها وانا بعانى منها 1-مشكله rpm والعفشه بتعتها ناشفه جدا والتوكيل بتاعها مقرف وحاجه تقرف حسبى الله ونعم الوكيل فيهم الله لا يكسبهم ----- والله العظيم هذه نصيحه لوجه الله لااريد رزقا ولا شكورا---- العربيه انا جايبها من ديسمبر 2009
قديم 08-05-2011, 09:40 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صلى على الرسول مشاهدة المشاركة

انا بنصح كل الناس تبعد عن هذه السياره انا من ساعه لما اشترتها وانا بعانى منها 1-مشكله rpm والعفشه بتعتها ناشفه جدا والتوكيل بتاعها مقرف وحاجه تقرف حسبى الله ونعم الوكيل فيهم الله لا يكسبهم ----- والله العظيم هذه نصيحه لوجه الله لااريد رزقا ولا شكورا---- العربيه انا جايبها من ديسمبر 2009
اولا ربنا يكون فى عونك بس خالى بالك كل اللى معاة افيو من شيفرولية بيلعن اليوم اللى جابها فى اما بالنسبة للكورى بصراحة عربية محترمة وانا سألت كتير قبل مجيبها الناس بيقولو جامدة وبصراحة بعد طبعا مسألت ناس كتتتتتتتتتتتتتتتتتتيييييي ير جدا جبت بس جبت طبعا كورى ولا مشكلة ار بى ام موجودة ولا حاجة خالص العربية جميلة جدا معاية وفى الاول والاخر ربنا معاك ويعينك عاليها لان فعلا فى ناس جايبة المصرى من منصور وبصراحة م اللى سمعتو بقولك ربنا يعينك ولك سلامى

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت