العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 08-04-2011, 12:45 PM
الصورة الرمزية mahdyez
mahdyez mahdyez غير متواجد حالياً
من انا؟: mahdy
التخصص العملى: -0105208285 - teacher of math
هواياتي: net -go to club

mahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to behold
افتراضي ماهى مزايا وعيوب كاسيت سيتى ساوند

عايز اعرف مزايا وعيوب كاسيت سيتى ساوند

صور لمساجد من مختلف البلاد
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=180
توقيع بالفلاش لمن يحب
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=241
قديم 08-04-2011, 01:20 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماهى مزايا وعيوب كاسيت سيتى ساوند

مزاياه - ان سعره رخيص نسبيا - امكانياته كويسة
عيوبه - ضعف نقاء الصوت - الخرج بالوات المكتوب عليه مش حقيقي بالمره - منتج صيني جودة رديئة - سريع العطل و عدم وجود توكيل يضمن فعلا الجهاز
لو امكانياتك لا تزيد عن ال 250 جنيه يبقى ملكش حل لان اي كاسيت كويس بيبدأ من 450 و انت طالع و لو اني انصح انك تجيب ماركة نظيفة مره واحده و خلاص
اصل انا مجرب الصيني كتير - خسارة فيه الجنيه - و اخره يقعد معاك سنه لو بتحسس عليه - دا غير انك مش حتكون راضي عن جودة الصوت خالص
قديم 08-04-2011, 02:03 PM
الصورة الرمزية mahdyez
mahdyez mahdyez غير متواجد حالياً
من انا؟: mahdy
التخصص العملى: -0105208285 - teacher of math
هواياتي: net -go to club

mahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to behold

انا سالت على سعره طلع 350 جنيه
الصينى اللى انت جربته كان سعره كام

صور لمساجد من مختلف البلاد
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=180
توقيع بالفلاش لمن يحب
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=241
قديم 08-04-2011, 03:36 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

جبت بتاع 5 كاسيتات واحد منهم باظ بعد اسبوع
نصيحة لو 350 زود و هات بيونير كاسيت من غير سي دي
قديم 12-04-2011, 05:17 PM
Kemo Kono Kemo Kono غير متواجد حالياً

Kemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the roughKemo Kono is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

جبت بتاع 5 كاسيتات واحد منهم باظ بعد اسبوع
نصيحة لو 350 زود و هات بيونير كاسيت من غير سي دي

ارجو منك تقول بايونير ولا سونى .. ايهما افضل .. و ياريت يا باشا تقول موديل بايونير بس يكون فيه يو اس بى و كابل ان عشان اعرف اشغل عليه فلاشه او اشغل عليه الموبايل او ام بى 4 ... شرايط مش مهم بس يكون فيه يو اس بى لو امكن مع كابل (إن- in) .. و ياريت يكون قوى ... هشغل عليه سمعاتين بيضاوى و 2 بتو الباب ... و هستبدل له الاصلى يعنى عايز حاجة فوق الجيد جدا و مش عايز احط امبلايفر ولا اى دوشة ... 2 بيضاوى بايونير ( لو ممكن تقولى اسم موديل كويس ) و 2 فالباب ( صينى ب 12 جنيه ) و بس و ربما افكر احط سماعة كبيرة نسيبا او متوسطة ف الشنطة ... يايرييييت افادة
الرد هنا او يفضل ع الخاص ... و شكراااااااااااااااااااااا ااااا