العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 19-03-2011, 05:52 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
للاهمية علم مصر على البربريز الامامى !!!؟؟؟

شوفت منظر تحفة من شباك البيت
عربية سيراتو لاصق ستيكر علم مصر بالعرض على المساحة الكلية للبرابريز الامامى و طبعا معرفتش اسئله بس استنتجت انه من جوه شايف طبيعى و الى بره يشوف علم مصر مصمت على الازاز
منظر تحفة
حد عنده فكرة منين و بكام ؟ و مدى تاثيره على الرؤية من الداخل؟

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 19-03-2011, 06:55 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علم مصر على البربريز الامامى !!!؟؟؟

والله انا شفته بس في بورسعيد
انا معرفش بيتباع هنا فين

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 19-03-2011, 06:56 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

يا حلاوه جديده دي ؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 19-03-2011, 08:52 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

شوفت منظر تحفة من شباك البيت
عربية سيراتو لاصق ستيكر علم مصر بالعرض على المساحة الكلية للبرابريز الامامى و طبعا معرفتش اسئله بس استنتجت انه من جوه شايف طبيعى و الى بره يشوف علم مصر مصمت على الازاز
منظر تحفة
حد عنده فكرة منين و بكام ؟ و مدى تاثيره على الرؤية من الداخل؟
الموضوع بقى سهل بالنسبه لبعض تجار الاكسسوارات
ولكن دا بقى مشكله وخصوصا مع رجوع المرور
امبارح انا قريب خبر فى اهرام السيارات بيقول ان المرور بيعمل مخالفات لكل اللى حاطط استيكر 25 يناير مكان النمر او على البربريز الامامى او الخلفى وبيوقف العربية لمده 3 شهور
ودا حته استيكر صغير
مابالك بقى باللى مالى البربريز كله ؟؟؟
قديم 19-03-2011, 08:59 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

والله انا شفته بس في بورسعيد
انا معرفش بيتباع هنا فين
كويس انا من بورسعيد اصلا لما اروح حبقى اسأل عليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

يا حلاوه جديده دي ؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا جديدة و شكلها شيك جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

الموضوع بقى سهل بالنسبه لبعض تجار الاكسسوارات
ولكن دا بقى مشكله وخصوصا مع رجوع المرور
امبارح انا قريب خبر فى اهرام السيارات بيقول ان المرور بيعمل مخالفات لكل اللى حاطط استيكر 25 يناير مكان النمر او على البربريز الامامى او الخلفى وبيوقف العربية لمده 3 شهور
ودا حته استيكر صغير
مابالك بقى باللى مالى البربريز كله ؟؟؟
كده حيخدوا العربية و الى سايقها هههههههههههههه

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا