العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 127 Fiat Ritmo

قديم 21-01-2011, 04:20 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
مميز Fiat 147

السلام عليكم

حد سمع عن الفيات147

هي شكلها شبة السيات 133

http://www.youtube.com/watch?

رمضان كريم
قديم 21-01-2011, 04:36 AM
mialbedewy mialbedewy غير متواجد حالياً

mialbedewy is a jewel in the roughmialbedewy is a jewel in the roughmialbedewy is a jewel in the roughmialbedewy is a jewel in the rough
افتراضي رد: Fiat 147

اول مرة اسمع الموضوع ده والويكبيديا بتقول ان انتاجها من سنة 76 ل 86 بس في البرازيل والارجنتين وكولومبيا يعني مش في ايطاليا ولا بولندا ولا اسبانيا
بس ده يأكد ان السيات 133 تنفع يتعدل الموتور قدام وده اللي انا عايز اعمله اجيب عربية سيات في حدود 2500 او 3000 تكون ميته واشتري موتور في حدود 2000 واركبه قدام مع بعض المصاريف وتبقي عروسه وبتجري
قديم 21-01-2011, 04:53 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mialbedewy مشاهدة المشاركة

اول مرة اسمع الموضوع ده والويكبيديا بتقول ان انتاجها من سنة 76 ل 86 بس في البرازيل والارجنتين وكولومبيا يعني مش في ايطاليا ولا بولندا ولا اسبانيا
بس ده يأكد ان السيات 133 تنفع يتعدل الموتور قدام وده اللي انا عايز اعمله اجيب عربية سيات في حدود 2500 او 3000 تكون ميته واشتري موتور في حدود 2000 واركبه قدام مع بعض المصاريف وتبقي عروسه وبتجري
حلوة المغامرة دي لو نفعت ابقي قولي عشان اعملها انا كمان

رمضان كريم
قديم 21-01-2011, 03:56 PM
الصورة الرمزية new.man
new.man new.man غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات و ميكانيكا السيارات

new.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura aboutnew.man has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mialbedewy مشاهدة المشاركة

طيب ليه التعب متجيب 128 بسعر 10000 مثلا و اديها 4 ابواب و اوسع و موتور امامي و شنطه كبيره عن ال 133 ؟

Human

قديم 21-01-2011, 10:56 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

اول مرة اسمع عنها

و فعلا فيات ليها استثمارات عظيمة فى البرازيل و امريكا الجنوبية

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا