العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 09-12-2010, 04:53 PM
الصورة الرمزية emad habib700
emad habib700 emad habib700 غير متواجد حالياً
من انا؟: man
التخصص العملى: travel manager
هواياتي: net cars

emad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to beholdemad habib700 is a splendid one to behold
خبر جديد احذر المعارض الخارجيه تبيع السيارهB Y D F3 بزيادات كبيره ( سوق سوداء)

احذر المعارض الخارجيه تبيع السيارهB Y D F3 بزيادات كبيره ( سوق سوداء)
نظرا للاقبال الشديد على السياره BYD F3 GI GLI التجميع المحلى وصلنا ان عده معارض تبيع السياره بأزيد من السعر الرسمى 66000 و63000 وهو السعر المحدد من قبل شركه الامل
واى زياده فى السعر فهى مسئوليه المشترى يمكنكم الحجز بالاسعار المعلنه وجارى تسليم جميع الحاجزين للسيارات وسيفتتح قريبا الحجز للسيارات الاوتوماتيك GLXI عند تحديد السعر النهائى للبيع
قديم 09-12-2010, 05:01 PM
الصورة الرمزية ziabassem
ziabassem ziabassem غير متواجد حالياً

ziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond reputeziabassem has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احذر المعارض الخارجيه تبيع السيارهB Y D F3 بزيادات كبيره ( سوق سوداء)

شكراً على التنبيه يا أستاذ عماد .. بس حضرتك ممكن توضح فترة الحجز ممكن تقعد أد أيه .. وكمان يا ريت لو حضرتك توضح بعد كدة في موضوع منفصل المواصفات اللي حتنزل بيها السيارة الأتوماتيك .. سواء مواصفات فنية أو كماليات .

Life's is Too Short for the Wrong Job
قديم 12-12-2010, 12:48 AM
gad_fcis gad_fcis غير متواجد حالياً

gad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of light
افتراضي رد: احذر المعارض الخارجيه تبيع السيارهB Y D F3 بزيادات كبيره ( سوق سوداء)

سيدي الفاضل الأستذ عماد حبيب
أولاً أحب اشكر حضرتك جداً على اهتمامك و حرصك على تحذير العملاء
ثانياً أنا هقول رأيي في الموضوع و خصوصاً إن أنا في الموقف دة حالياً، أنا خلاص قررت اشتري العربية، و سألت في التوكيل قالولي ال-GLI بالحجز و الإستلام بعد شهر و ال-GL في خلال يومين ، رحت سألت في معارض تانية و قلتلهم على العربية ، قللي إن الإستلام هيكون في 24 ساعة بعد ما موافقة البنك تطلع عشان أنا هجبهة تقسيط ،

الفكرة في إن فيه معارض قالتلي سعر العربية زي التوكيل 66000 و فيه معارض تانية قالتلي 66500 و تالتة 67000 و أنا مش عرف أصدق مين و هل ساعة التنفيذ الكلام هيختلف ولا إيه و أنا شايف إن ممكن يكون المعرض بيغلي 500 أو 1000 نظير انك بتستلم خلال يومين بدل الانتظار شهر و ممكن أكتر (كان ليا تجربة مع توكيل تاني في عربيتي الحالية اني استلمت بعد شهر و نص مع انهم كانو وعدني إن الإستلام هيكون في خلال 3 اسابيع)

و في الأخر الموضوع عرض و طلب يعني الناس اللي مستعجلة ممكن تضحي ب-500 أو 1000 جنيه زيادة في سبيل انها تستلم على طول و الناس اللي مش فارقة معها الوقت و الإنتظار يبقى تجبها` من التوكيل بالحجز و هتكون أضمن أكيد
قديم 12-12-2010, 10:42 AM
tifa_1979 tifa_1979 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Export Logistics supervisor
هواياتي: كرة القدم

tifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to behold

سيدى الفاضل
اعتقد المعارض ايلى بتقول الاستلام بعد يومين ديه بتكدب علشان تستلم منك المقدم وتفضل تماطل
الافضل تكون مع الشركة نفسها ايلى بتصنع العربية مش معرض عادى ممكن بعد ميستلم المقدم يحاول يقنعك بعربية تانية او ترجع تاخد المقدم بتاعك بعد اسبوع او عشرة ايام وتندم انك مش حجزت مع شركة الامل
انا حجزت العربية مع الامل واستلمتها بعد 20 يوم بس ده الكلام من شهر 10 بس بعد مستلمت العربية مش زعلت انى اتاخرت لانى الحمد لله اختارى طلع صح