العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > برايد Pride

برايد Pride اقدم سيارات كيا انتشاراً فى مصر تم اعادة تجميعها استنادا على موديل فورد - مازدا المسماه فورد فيستيفا او مازدا 121 ويعاد تصنيعها فى ايران وسوريا حتى الان

قديم 28-11-2010, 12:07 PM
ahmed.counselor ahmed.counselor غير متواجد حالياً

ahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura about
افتراضي متوسط اسعار

ما هو متوسط اسعار الكيا برايد سيدان
الكورى والمصرى والايرانى
قديم 28-11-2010, 09:02 PM
joophy joophy غير متواجد حالياً

joophy has a spectacular aura aboutjoophy has a spectacular aura about
افتراضي رد: متوسط اسعار

السلام عليكم والله أنا معنديش فكرة قوي بس أنا عندي برايد سيدان موديل ٢٠٠٠ وكنت شاريها ب ٣٠٠٠٠
قديم 31-12-2010, 04:22 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
للاهمية رد: متوسط اسعار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joophy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم والله أنا معنديش فكرة قوي بس أنا عندي برايد سيدان موديل ٢٠٠٠ وكنت شاريها ب ٣٠٠٠٠
ربنا يباركلك فيها
ياريت تحكيلنا عنها بالتفصيل ايه المشاكل اللى واجهتك فيها وايه كمالياتها ومميزاتها
ولكم جزيل الشكر

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم ردنا الى دينك ردا جميلا
تباركت ربنا وتعاليت
قديم 05-02-2011, 02:53 PM
الصورة الرمزية fadymedhat
fadymedhat fadymedhat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء..
هواياتي: خبرة فى مجال السيارات

fadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond repute

انا كان معايا برايد سيدان 2002 كاملة اوتوماتيك..كان سعرها 32000 الف......
قديم 11-02-2011, 05:36 PM
joophy joophy غير متواجد حالياً

joophy has a spectacular aura aboutjoophy has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelsalah مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك فيها
ياريت تحكيلنا عنها بالتفصيل ايه المشاكل اللى واجهتك فيها وايه كمالياتها ومميزاتها
ولكم جزيل الشكر
والله العربية دي ممتازة وقطع غيارها تقريبا زي ال 128 كمان حمالة آسية يكفي أني بسافر بيها كل يوم ومبتقولش لا وتكيفها في الصيف ممتاز بس بيقلل سحب العربية بطريقة ملحوظة وده طبعا علشان 1300 سي سي ودائما بتحتاج تاخد بالك من الزيت ومتستناش عليه كتير ماعدا ذلك العربية دي تستأهل جائزة وكمان في بيعها مطلوبة وبعدين سيبك من اي حاجة كفاية انها ماشية بالبنزين ال 80 زي الفل ومبيعملش معاها مشاكل بالاضافة ان تانكها بيتفول ب 35 لتر وبتعمل حوالي 250 كم في الصفيحة