العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 25-11-2010, 02:00 AM
الصورة الرمزية negmeddin
negmeddin negmeddin غير متواجد حالياً

negmeddin will become famous soon enoughnegmeddin will become famous soon enough
افتراضي الدقيقة ب 50 جنيه عند الزرانى

أثناء مرورى بشارع جمال عبد الناصر بسيدى بشر فوجئت برعشة فى الموتور وريحة عادم السيارة وإضاءة لمبة التشيك ثم توقف الموتور ؟؟؟ وتكرر الموقف مرة أخرى فكنت بجوار مركز الزرانى . المهم دخلت وجاء العامل .وضع السكانر .فتح غطاء المحرك. ثبت سلك كان مهزوز داخل إلى المانيفولد.أغلق الغطاء.كله تمام . لم تكتمل الدقيقة . هات 50 جنيه يا باشا
الباشا دفع ال50 جنيه وخرج وهو يشعرإنه لابس طرطور فما رأيكم ؟
قديم 25-11-2010, 02:23 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الدقيقة ب 50 جنيه عند الزرانى

مش طرطور ولا حاجة طالما العربية اتظبطت ..

كشف الاسكانر دايما بيبقى بخمسين جنية دايما وان كنت انا عملته مرة بـ 35 جنية بس كان محل صغير ..

وطبعا اكيد كان كمبيوتر العربية مسجل عطل والراجل مسحه من الاسكانر .. وحتى لو العربية مسجلتش عطل لازم هياخد منك تمن الكشف برضه .. نصب بقى ..

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 25-11-2010, 04:10 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الحمد لله ان العربيه اتظبطط
هو لو صنايعي بيفهم كان حط السلك قبل ما يكشف بالاسكانر
بس هو عاوز يعمل شغل و بس
دا كان اخره 20 جنيه و يحمد ربنا

حـازم خـضـر

قديم 25-11-2010, 10:10 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

هو فعلا 50 جنيه كتير, الأسكانر بيعمل 25 الى 35جنيه عند أجدعها ميكانيكى, بس هو مغيرش موتور يعنى علشان ياخدها كده عينى عينك, بس كويس أن اللمبة ذهبت لحال سبيلها

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 25-11-2010, 12:17 PM
الصورة الرمزية mahdyez
mahdyez mahdyez غير متواجد حالياً
من انا؟: mahdy
التخصص العملى: -0105208285 - teacher of math
هواياتي: net -go to club

mahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to behold

التعليم مش ببلاش كلنا بندفع علشان يضحك علينا اول مرة
واديك اخذت فكرة المرة الجايه تعملها لوحدك ومش محتاج اسكنر

صور لمساجد من مختلف البلاد
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=180
توقيع بالفلاش لمن يحب
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=241