العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سول Soul

قديم 18-12-2008, 07:26 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي صور - كـيــا ســول - 2010 -KIA SOUL - اهداء الي احمد انور

قديم 18-12-2008, 11:38 PM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور - كـيــا ســول - 2010 -KIA SOUL - اهداء الي احمد انور

و انا بهدي الصور

لبابا و ماما و طنط نونا و عمو فؤاد بالكويت و العائلة بالاسكندرية

و اصحابي في اكاديمية البورصة و جميع مواطني جمهورية موزمبيق الشقيقة

ايه ده يا باشا

ده انا قلت هتعملي اهداء بالعربية نفسها

عموما الف شكر يا ريس علي الصور الجامدة

بالأمانة مش احلي من الماتريكس و الماتيريا ؟؟

قديم 19-12-2008, 12:52 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

حيرت قلبي معاك .... ptmnlo123per178
هو لا كدا عاجب و لا كدا عاجب
طب اعمل ايه طيب علشان ترضى عني

ماشي يا عم ...
طبعا احلى منهم ... بس مش احلى من السويفت ptmnlo123per150
ومتقوليش دول MPV والسويفت سوبر ميني ..... عارف و الله بس هي كدا بقى ... ماهي بايظه بايظه ....

يا عم احمد عقدتني .... مفيش مشاركه ليا معاك في الكوري عاجباك ..... حتى لما جبتلك حاجه كنت فاكر انك بتحبها .... برضو مش عاجبك ..... اعمل ايه طيب ptmnlo123per1128

انا مش حعتب قسم الكوري تاني ..... وحنزل بكره ابيع الماتريكس ... وبعد كده ابقى اشوف حاجيب ايه ....

وبعدين هي فين اساسا عشان اجيبهالك ... مش لما الاستاذ نصير يحن بيها علينا الاول و ينزلها مصر ..... ptmnlo123per1146
قديم 19-12-2008, 01:03 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

يا باشا هوا انا اعترضت ptmnlo123per111

سجلني يا ريس عندك عالماسنجر

بدل ماحنا قالبين المنتدي ماسنجر خاص بينا

ahmeddesigen@hotmail.com

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

انا مش حعتب قسم الكوري تاني ..... وحنزل بكره ابيع الماتريكس ... وبعد كده ابقى اشوف حاجيب ايه ....
أيوه كده و تبيع الماتريكس بالسعر اللي تستحقه

زي ما بتقول متباعهش مبالغ في سعرها ،، ptmnlo123per154

ههههههه

قديم 22-12-2010, 11:54 AM
elmohamedy elmohamedy غير متواجد حالياً

elmohamedy is on a distinguished road

كيا سول وبس والله احسن عربية في فئتها وانصحكم بشرائها فورا والله انا اشتريت واحده من اسبوع تحفه تحفه تحفه بعد مقارانات كثيره سول وبس

انا شاري واحده من السعودية سول وبس والله عن مقارن ونصائح من وكلاء السيارات نفسهم اتوقع سول في مصر خلال عام هتغزو البلد وكيا سول احسن من السيراتو بكثير وفرق السعر بسيط يستاهل السوووووووووووووووووووول