مصر موتورز مجتمع السيارات
الرئيسية مشاركات اليوم أكتب موضوع اضف صورة ابحث

العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > المرور والشهر العقارى
منتدى السيارات العام سوق السيارات صيانة سيارات تعديل واكسسوارات مخالفات المرور الأستراحة الاحصائيات

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

موضوع مغلق

قديم 10-12-2008, 06:42 PM   #16
MohabSaeed

الصورة الرمزية MohabSaeed

شكراً: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
بروفايل MohabSaeed's Profile   البومات صور MohabSaeed's Photo Album   اضف MohabSaeedالى قائمة اصدقائك   جروبات
MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة

والله فعلا معاك حق ...

السؤال المهم طلاما الخدمه مش شغاله ليه عاملينلها موقع من الاساس !!!!
و السؤال الاهم طلاما فى موقع و فى قاعده بيانات .. ليه الخدمه مش شغاله ؟؟؟
من اشهر مواضيع MohabSaeed في مصرموتورز

تجديد سمكرة ودهان السيارات
MasrMotors Application
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h
MohabSaeed غير متواجد حالياً  

قديم 10-12-2008, 08:15 PM   #17
sam ram

مكانى : 6 أكتوبر .... المحافظه مش الكوبري
تم شكره 6 مرة في 6 مشاركة
بروفايل sam ram's Profile   البومات صور sam ram's Photo Album   اضف sam ramالى قائمة اصدقائك   جروبات
sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

الخدمه كانت شغاله الاول ... وكنت بادخل اعرف البيانات اللي عايزها .....
بس الظاهر مفيش حد دلوقتي مسئول عنها لدرجه انه مفيش حتى حد مسئول انه يلغيها !!!!
هما تقريبا كدا عملوا الخدمه بطريقه المثل الشعبي (هو انا كنت خلفتك و نسيتك)
او زي اعلانات الشوارع ...
فاكر اعلان نابلسي شاهين بتاع التحرير ..... او تلاقي اعلان عن فيلم العيد بتاع السنه اللي فاتت !!!!
الحمد لله ان الناس بتلم اعلانات الانتخابات تعمل منها فانلات !!!!! بهذر طبعا بس فعلا الناس هي اللي بتلمها والا كانت البلد غرقت قماش !!!!
من اشهر مواضيع sam ram في مصرموتورز

MasrMotors Application
sam ram غير متواجد حالياً  

قديم 11-12-2008, 01:58 AM   #18
MohabSaeed

الصورة الرمزية MohabSaeed

بروفايل MohabSaeed's Profile   البومات صور MohabSaeed's Photo Album   اضف MohabSaeedالى قائمة اصدقائك   جروبات
MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute

تقريبا فعلا احنا فى مصر ماشين بالنظريه ديه " هو انا خلفتك و نسيتك "
بمناسبه الاعلانات القديمه فكرتنى بأعلان شوفته يوم الجمعه الى فاتت فى طريق الفيوم ل تويوتا كورولا موديل 99 .... و كانو كاتبين "" يتغير الشكل ولا يتغير الاداء "" ptmnlo123per145 !!!!!!!
العربيه نزل بعديها 3 موديلات و محدش خد باله ان الاعلان قديم ! فين شركه الدعايه الى مسؤله عن اعلانات الطريق ده ؟

الى نفسى افهمه ليه مافيش متابعه لاى حاجه فى البلد ديه ليه بنعمل الحاجه و ننساها
او ليه بنركب العربيه و مش بنعملها صيانه و لما تعطل نقول اصلها ديه ماركه زباله و عربيه اى كلام
و نقيس على كده حاجات كتير
كوميديا والله .
من اشهر مواضيع MohabSaeed في مصرموتورز

MasrMotors Application
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h
MohabSaeed غير متواجد حالياً  

قديم 11-12-2008, 04:12 PM   #19
sam ram

مكانى : 6 أكتوبر .... المحافظه مش الكوبري
تم شكره 6 مرة في 6 مشاركة
بروفايل sam ram's Profile   البومات صور sam ram's Photo Album   اضف sam ramالى قائمة اصدقائك   جروبات
sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

فعلا ... الاعلان ده انا بشوفه بقالي كذا سنه ... كان الاول لسه بحالته شويه ... بس دلوقتي اقرب يجرب ...
طريق الفيوم برضه فيه اعلانات تانيه لما عقدها يخلص يركبوها بالمشقلب او يلخبطوها
من اشهر مواضيع sam ram في مصرموتورز

MasrMotors Application
sam ram غير متواجد حالياً  

قديم 26-12-2008, 11:15 PM   #20
matmm

الصورة الرمزية matmm

بروفايل matmm's Profile   البومات صور matmm's Photo Album   اضف matmmالى قائمة اصدقائك   جروبات
matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute

الف الف شكر على الموقع بس انا جبت مرور عين الصيرة لعربيتى بس مش لاقى مرور عبوووووووووود
من اشهر مواضيع matmm في مصرموتورز

MasrMotors Application
matmm غير متواجد حالياً  

قديم 29-12-2008, 11:30 AM   #21
محمد حنفى

الصورة الرمزية محمد حنفى

مكانى : مصر ام الدنيا
هواياتي : حب السيارات
التخصص العملى : رسام كمبيوتر
شكراً: 1
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
بروفايل محمد حنفى's Profile   البومات صور محمد حنفى's Photo Album   اضف محمد حنفىالى قائمة اصدقائك   جروبات
محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

الموقع بقاله مده لم يحدث
الظاهر انه طاله الإهمال
من اشهر مواضيع محمد حنفى في مصرموتورز

MasrMotors Application

قديم 02-01-2009, 03:33 PM   #22
fars2000

بروفايل fars2000's Profile   البومات صور fars2000's Photo Album   اضف fars2000الى قائمة اصدقائك   جروبات
fars2000 will become famous soon enoughfars2000 will become famous soon enough

شكرا يا كبير الموقع هايل وانت فعلا ممتاز وعايز أقول الى كل اللى بيسألو عن باقى المحافظات متلموش العضو lancer.style لان الغلط مش عندة الغلط على المحافظات مش مسجلة مواقع ليها على النت لخدمة المواطنين يعنى العضو الفاضل جايب كل ماهو متاح وكل الشكر له
من اشهر مواضيع fars2000 في مصرموتورز

MasrMotors Application
fars2000 غير متواجد حالياً  

قديم 02-01-2009, 04:36 PM   #23
Nour_peugeot

الصورة الرمزية Nour_peugeot

مكانى : nasr city (cairo
تم شكره 42 مرة في 14 مشاركة
بروفايل Nour_peugeot's Profile   البومات صور Nour_peugeot's Photo Album   اضف Nour_peugeotالى قائمة اصدقائك   جروبات
Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

اشطه عليك يا باشا

اكيد انا اكتر عربيه عليها مخالفات
من اشهر مواضيع Nour_peugeot في مصرموتورز

MasrMotors Application

قديم 03-01-2009, 12:17 PM   #24
osa_hassan2020

بروفايل osa_hassan2020's Profile   البومات صور osa_hassan2020's Photo Album   اضف osa_hassan2020الى قائمة اصدقائك   جروبات
osa_hassan2020 is on a distinguished road

الموقع شغال ياجماعة انا دخلت عليه وشوفت المخالفات الى عليا بس الحمد لله مخالفة واحدة بس !!ptmnlo123per195

MasrMotors Application
osa_hassan2020 غير متواجد حالياً  

قديم 03-01-2009, 12:23 PM   #25
lancer.style

الصورة الرمزية lancer.style

من انا؟ : Mohamed Osama
مكانى : مــ عين ـصـ شمس ـــــر
هواياتي : CaR RiDe
التخصص العملى : Futuer Academy
تم شكره 4 مرة في 4 مشاركة
بروفايل lancer.style's Profile   البومات صور lancer.style's Photo Album   اضف lancer.styleالى قائمة اصدقائك   جروبات
lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

بجد والله شغال ولا انت مرزق
من اشهر مواضيع lancer.style في مصرموتورز

MasrMotors Application

lancer.style غير متواجد حالياً  

قديم 03-01-2009, 01:32 PM   #26
محمد حنفى

الصورة الرمزية محمد حنفى

مكانى : مصر ام الدنيا
هواياتي : حب السيارات
التخصص العملى : رسام كمبيوتر
بروفايل محمد حنفى's Profile   البومات صور محمد حنفى's Photo Album   اضف محمد حنفىالى قائمة اصدقائك   جروبات
محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

طيب فين مرور المعادى
من اشهر مواضيع محمد حنفى في مصرموتورز

MasrMotors Application

قديم 09-01-2009, 12:26 AM   #27
lancer.style

الصورة الرمزية lancer.style

من انا؟ : Mohamed Osama
مكانى : مــ عين ـصـ شمس ـــــر
هواياتي : CaR RiDe
التخصص العملى : Futuer Academy
تم شكره 4 مرة في 4 مشاركة
بروفايل lancer.style's Profile   البومات صور lancer.style's Photo Album   اضف lancer.styleالى قائمة اصدقائك   جروبات
lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa_hassan2020 مشاهدة المشاركة
الموقع شغال ياجماعة انا دخلت عليه وشوفت المخالفات الى عليا بس الحمد لله مخالفة واحدة بس !!ptmnlo123per195
انت معاك وسطة ولا اية

انا جربتة مش شغال انا غلطان انى و ثقت فى الحكومة
من اشهر مواضيع lancer.style في مصرموتورز

MasrMotors Application

lancer.style غير متواجد حالياً  

قديم 01-02-2009, 07:54 PM   #28
lebrator 2000

بروفايل lebrator 2000's Profile   البومات صور lebrator 2000's Photo Album   اضف lebrator 2000الى قائمة اصدقائك   جروبات
lebrator 2000 is on a distinguished road

الموقع شغال وانا لسه حالا كاشف على مخالفتى فى مرور العجوزة

MasrMotors Application
lebrator 2000 غير متواجد حالياً  

قديم 21-02-2009, 07:57 PM   #29
يسري أبو الخير

الصورة الرمزية يسري أبو الخير

مكانى : CAIRO - EGYPT
هواياتي : كتابة القصة القصيرة
التخصص العملى : محاسب - مجال التصدير
شكراً: 16
تم شكره 18 مرة في 14 مشاركة
بروفايل يسري أبو الخير's Profile   البومات صور يسري أبو الخير's Photo Album   اضف يسري أبو الخيرالى قائمة اصدقائك   جروبات
يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

يا جماعة الموقع شغال و زي الفل .. و هو تابع لنيابات المرور (وزارة العدل ) .. و ليس للداخلية .. و هناك ملحوظة أن للأخوة بالمعادي .. هناك جزء من المعادي حاليا تابع لمحافظة حلوان .. و كل واحد يتأكد هو تابع لأية محافظة .. حيث المتاح القاهرة و الجيزة فقط .. على التقسيم الجعرافي الجديد ..
تحياتي للجميع ..
يسري أبو الخير
من اشهر مواضيع يسري أبو الخير في مصرموتورز

MasrMotors Application
يسري أبو الخير غير متواجد حالياً  

قديم 22-02-2009, 07:49 PM   #30
koky_90

الصورة الرمزية koky_90

من انا؟ : لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
مكانى : حدائق القبه (بلدنا)
هواياتي : car وبس
التخصص العملى : طالب
الخبرات: اسعار السيارات تعديل السيارت
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
بروفايل koky_90's Profile   البومات صور koky_90's Photo Album   اضف koky_90الى قائمة اصدقائك   جروبات
koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

اه الموقع شغال زى الفل

حتى طلع عليه مخلفاتptmnlo123per195
من اشهر مواضيع koky_90 في مصرموتورز

MasrMotors Application
koky_90 غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
مخالفات المرور