العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 25-10-2010, 01:23 AM
الصورة الرمزية phantiza
phantiza phantiza غير متواجد حالياً

phantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant future
افتراضي لما استلم العربية زيرو ممكن اسافر بيها من غير نمر

المفروض خلال الايام الجاية استلم العربية من القاهرة زيرو وانا من الغربية ياتري لازم اعلق نمر تجارية علي اساس اني ممكن استلمها يوم جمعة ومفيش مرور شغال ولا في قانون المرور في مهلة للعربيات الزيرو عبال ماتترخص
شاكر ليكم
قديم 25-10-2010, 01:48 AM
الصورة الرمزية ahrambc
ahrambc ahrambc غير متواجد حالياً

ahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond reputeahrambc has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لما استلم العربية زيرو ممكن اسافر بيها من غير نمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantia مشاهدة المشاركة

المفروض خلال الايام الجاية استلم العربية من القاهرة زيرو وانا من الغربية ياتري لازم اعلق نمر تجارية علي اساس اني ممكن استلمها يوم جمعة ومفيش مرور شغال ولا في قانون المرور في مهلة للعربيات الزيرو عبال ماتترخص
شاكر ليكم
الرسمى و الصح انك تعلق نمر تجاريه لأن مفيش حاجه اسمها مهله للسيارات الزيرو

الخيار الأخر انك تمشى بيها و انت و نصيبك و تدفع رشوه لو عسكرى وقفك
قديم 25-10-2010, 04:00 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahrambc مشاهدة المشاركة

الرسمى و الصح انك تعلق نمر تجاريه لأن مفيش حاجه اسمها مهله للسيارات الزيرو

الخيار الأخر انك تمشى بيها و انت و نصيبك و تدفع رشوه لو عسكرى وقفك
خلى بالك من ولاد الـ.................. . لو حد اصطادك حايبيع ويشترى فيك لأن نفوسهم المريضه تخليهم يقولوا : مانت راكب عربيه جديده . ادفع بأه

Saif El Deen
قديم 25-10-2010, 05:15 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

زي ما باشهمندس ماجد قال.
انا عن نفسي لما جيت اجيب الياريس و استلمتها من القاهره
مشيت بيها لحد المحله و الساعه تمانيه بالليل من عباس العقاد لكوبري اكتوبر لعبد المنعم رياض
لشبرا للطريق الزراعي و محدش وقفني ولا كلمني طول الطريق.
لكن الاحتياط واجب
خد نمرتين معاك و ما تخليش حد يكلمك و بجمله المصاريف
و الف مبروك العربيه الجديده يا دوك
ما قولتش حتجيب ايه بقي؟؟

حـازم خـضـر

قديم 25-10-2010, 09:08 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

اعتمد على الله . بس ياريت يكون سفرك على الطريق بعد الساعه 5 عشان الكماين واللجان بتكون هديت شويه . والحافظ هو الله .

Saif El Deen