العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 10-10-2010, 11:01 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
عاجل حساس الباركنج للجاك ب15 أتسرق

اليوم اكتشفت سرقة واحد من السينسور وهو الموجود فى الوسط ووجدت الأخير من شمال العربيه يعنى متحرك للداخل --- المهم الموضوع يدايق ويحرق الدم ومش عارف ايه العمل اولا هل يوجد منه فى التوكيل ربنا يسهل طيب السعر ربنا يسترويكون معقول الأهم اللون يعنى لازم يكون فضى زى العربيه والأهم انه يركب بطريقه تجعله ثابت يعنى يتلزق بطريقه تجعله هو والأكسدام وحد يعنى علشان يتسرق يبقى لازم يتسرق معاه الأكسدام --- ارجع تانى وقول حاجه تحرق الدم -- ولى سؤال هل هذا السينسور بيتباع وهل كله واحد يعنى استاندر ولابيختلف من عربيه الى اخرى --- الرجاء اهل الخبره يفيدونا
قديم 11-10-2010, 12:06 AM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي رد: حساس الباركنج للجاك ب15 أتسرق

لا حول ولا قوة الا بالله
العين صيباك جامد
ربنا يسامح لي خدها ويهدية
بس بجد معنديش اجابة لسؤالك انا اخر حاجة كنت اتوقع سرقتها هي السنسور!هيسرقة يعمل بية اية!وياتري سرق واحد يجربة ويرجع ياخد الباقي يعني
انا عندي لما بخبط السنسور خبطة صغيرة بيضرب الانذار
اكيد حد محترف سرقة
حاجة تحرق الدم فعلا
بأذن الله هتلاقي الحل فلتوكيل ويكون سهل بأذن الله

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 11-10-2010, 02:13 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

حاجه تحزن بصراحه وحسبى الله ونعم الوكيل فى اللى عمل كده......بس ممكن يكون تخريب من عيال صغيره انما الحرامى هيسرق واحد هيعمل بيه ايه دا دواير وسلوك ماشيه لحد التابلوه......على العموم اتصل بالتوكيل واستفسر عن الموضوع دلوقتى واكيد هتلاقى حل وربنا معاك يأستاذ أيمن
قديم 11-10-2010, 02:40 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

لسه متصل بواحد صاحبى ركب سنسور بارك ذى اللى عندنا واشتراه ب150جنيه وركبه فى عربيته الانسر عند كهربائى ب30 جنيه وقاللى ان الاستاذ ايمن مش هيحتاج من السنسور غير القطعه اللى بتتركب فى الاكسضم وتتشبك فى السلك الاصلى بتاع القطعه اللى اتسرقت ........حبيت اقوللك يأستاذ ايمن عشان متزعلش وتهدا شويه....
قديم 11-10-2010, 05:15 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

على فكره يا أستاذ ايمن . ممكن لو حضرتك من القاهره أقوللك على مكان اكيد انت عارفه .( التوفيقيه ) .
سوق التوفيقيه عند بتوع الإكسسوارات واللى بيركبوا الحاجات دى فى شارع ذكى امام سنترال رمسيس . وبالذات المحلات اللى جنب شركة الأهرام للبلاستيك . الناس دول احتمال كبير انشاء الله تلاقى عندهم قطعه بدل اللى اتسرقت . اما موضوع التثبيت .. ممكن يلصقوه بأمير او اى ماده مشابهه . بس انا افضل انه يتلصق بالسليكون او مسدس الشمع عشان لو لا قدر الله حصل اى مشكله او عطل مستقبلا . تقدر تستبدلهم بأقل الخسائر . اما اللون . فهو قطعه صغيره ومش حايبان فرق لونها لو روحت لأى بتاع دوكو وطلبت منه نقطه واحده فضى من اى درجه . يعنى بسيطه انشاء الله . معلش ربنا يعوض عليك . وفداك اللى ييجى فى الحاجات دى .