العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 02-10-2010, 06:33 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
طلب موتسكلات البي ام

هو المنتدي اكثر من رائع وفيه ناس المنتدي قايم بيهم زي جاك باشا بس الاهتمام كله بالهوندا ليه مفيش قسم خاص بانواع وصور للبي ام والدوكاتي وابريلا وانواع الموتسكلات الكتيره التانيه ؟.

التعديل الأخير تم بواسطة nktis ; 02-10-2010 الساعة 07:28 PM
قديم 03-10-2010, 01:58 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future
افتراضي رد: موتسكلات البي ام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

هو المنتدي اكثر من رائع وفيه ناس المنتدي قايم بيهم زي جاك باشا بس الاهتمام كله بالهوندا ليه مفيش قسم خاص بانواع وصور للبي ام والدوكاتي وابريلا وانواع الموتسكلات الكتيره التانيه ؟.
بص ياباشا الدوكاتي والابريليا بايكس جامده جدا ومواتيرها عفيه جداااااااا بس المشكله عندك قطع الغيار بتاعتها غاليه جدااااااااااا واحيانا بتبقي نادره الوجود علي عكس الهوندا انك بتلاقي قطع الغيار في كل مكان ليه بقي لان في مكن هوندا كتير بيتقطع ويتباع علي اساس انه قطع غيار استيراد
يعني مثلا هوندا سي بي ار 250 فاير مثلا كربراتيرها اتبهدل وباظ خالص طبعا شركه هوندا مش هتسيب ال سي بي ار 1000 وال 600 اف فور وتروح تعمل كربراتير 250 موديل التمانينات
لكن انتا مش هتغلب لانك هتلاقي مكنه 250 فاير متقطعه ممكن تاخد الكربراتير بتاعها استيراد
العمليه دي صعب انها تتعمل في البي ام والدوكاتي لكن لو عايز تقرير عنهم انا تحت امرك

قديم 03-10-2010, 07:07 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

يا باشا الامرلله وحده ومتشكرين علي خبرتك العاليه قوي في المكن. انا قررت كده اني اركب سي ارار400 بس اتجوز الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 04-10-2010, 12:49 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

يا باشا الامرلله وحده ومتشكرين علي خبرتك العاليه قوي في المكن. انا قررت كده اني اركب سي ارار400 بس اتجوز الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههه
ربنا يوفقك في الاتنين بصراحه الاتنين احلي من بعض