العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 16-09-2010, 04:25 PM
ahmed.counselor ahmed.counselor غير متواجد حالياً

ahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura about
افتراضي معلومات عن اوبتيما

معروض على اوبتيما 1997 بدون تكييف فابريكا برة وجوة بس حالتها من برة 75% كاوتش كويس بطارية جديدة فرش الفابريكة سنتر و اندار

اولا السعر المناسب ليها كام يعنى انا من وجة نظرى هتصرف 1300 وش نظافة وشويية تظبيط تعمل كام من وجهة نظر الخبراء وخصوصا البوب

اية هى مزايا وعيوب الاوبتيما
قديم 19-09-2010, 03:22 PM

ahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura aboutahmed.counselor has a spectacular aura about
افتراضي رد: معلومات عن اوبتيما

اية يا جماعة هو المشاركة دى مخفية ولا الاوبتيما دى مش رينو
قديم 29-09-2010, 08:31 AM
vigo vigo غير متواجد حالياً

vigo is on a distinguished road

انا عندى اوبتيما هى عربيه كويسه جدا و موفره فى البنزين و ناعمه فى المشى انا كنت جايبها من سنتين ب 32000 دلوقتى تعمل من 26000 لى 29000 حسب حالتها
قديم 29-09-2010, 09:30 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.counselor مشاهدة المشاركة

معروض على اوبتيما 1997 بدون تكييف فابريكا برة وجوة بس حالتها من برة 75% كاوتش كويس بطارية جديدة فرش الفابريكة سنتر و اندار

اولا السعر المناسب ليها كام يعنى انا من وجة نظرى هتصرف 1300 وش نظافة وشويية تظبيط تعمل كام من وجهة نظر الخبراء وخصوصا البوب

اية هى مزايا وعيوب الاوبتيما
معلش يا باشا اتأخرت عليك بالنسبه للرينو اوبتيما انا عن نفسى لا احبذها وهى اعاده الانتاج التركى للرينو 9
عشان كده هتلاقيها موديل يعتبر حديث بس شكل التابلوه من جوه قديم ويديك احساس انها موديل اقدم ب10 سنين
لو على رينج ال27 و28 يبقى خليك فى رينبو احسن او دور على 19 فرنساوى وربنا يوفقك لكن بصراحه انا ارشحلك ال9 عن الاوبتيما

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 30-09-2010, 03:08 PM

اولا شكرا على اهتمامك يا بوب

انا معاك طبعا ان لو على 26000 يبقى الرينبو برقبتها بس اللى معروضة عليا دى فابريكة برة وجوة وحالتها كويسة جدا ب 19000 وموديل 1997 وممكن نقسم الدوكو بالنص بس الراجل بيقول دا اخرى

وشاكر للاهتمام

اللى بقى يوقول اعلى من 20000 22000 يبقى مش عايز يبيع