العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 08-08-2010, 03:26 AM
الصورة الرمزية رياح التغيير
رياح التغيير رياح التغيير غير متواجد حالياً

رياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to behold
رأى تسقيط نص بولو99 كامل في ايبيزا99

الله ينور ...يارجاللللللللة انا داخل علي تسقيط موتور او بالأصح نص كامل 1600 سي سي(بينزل ايبيزا وبولو نفس الموتور) هفرغه عندي في عربيتي 1000 سي سي الموتور مفوت بس النص ده بولو كلاسيك بيسموها كده عشان مختلفة عن البولو العادية اعرض شويه وبشنطة مش هاتش باك ومفيش انصاص ايبيزا فيها الموتور ده فهضطر آخد نص البولو ده لأن العربية واقفة من شهر 11 عالنص وقليل مبتيجي حاجة حلوة......هفضي النص بتاعي واحط كل حاجة في نص البولو عندي ايه رأيكم هتأثر في حاجة عندي انا عايز اقول ان التابلوه زي الإيبيزا والحوض زيها برده ده اللي شايفه ايه رأيكم

اللي يعرف ميكانيكي كويس فالحرفيين ياجدعان امين وكده روحت لواحد هناك كان عايز 1500 ميكانيكا وكهربا كتير اووي

اي نصايح او ملحوظات
قديم 08-08-2010, 11:12 AM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تسقيط نص بولو99 كامل في ايبيزا99

أولا الف مبروك ثانيا 1500 جنيه كتير جدا علي المصنعية انت جايب النص مانيوال واللا اوتوماتيك ورحت لمين اللي اداك السعر ده في كذا واحد كويس وممكن تستني رأي محمد ابيزا هو اللي هايفيدك
قديم 01-09-2010, 06:38 PM
e-11-bus e-11-bus غير متواجد حالياً

e-11-bus is on a distinguished road

يااستاذ انا ميكانيكي والموضوع دة لسة عملة بس في ابيزا 97 وبولو بس مكنة البولو انجكشن والايبزا هاف انجكشن علي شان تركب المكنة لازم تجيب ضفيرة المكنة والكنترول البولو لانها انجكشن بس الموضوع متكلفش للدرجة دية الكهربائي مصنعيتة 600 والمكانيكة 300
قديم 01-09-2010, 06:40 PM
e-11-bus e-11-bus غير متواجد حالياً

e-11-bus is on a distinguished road

انا تليفوني 0191930055 او 0173337196
قديم 06-09-2010, 05:20 PM
aymanay32 aymanay32 غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن
التخصص العملى: 0119449863 موبايل رقم

aymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of lightaymanay32 is a glorious beacon of light

انما عربيتى ماروتى ممكن اسقط ماتور ايه عليها