العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 17-07-2010, 12:19 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute
افتراضي عاوز أصيف ومش عارف أروح فين.

صباح الفل على أحلى منتدى و أحلى أعضاء.
أنا أخدت أجازة من الشغل اول اسبوع في شهر 8 ومش عارف لحد دلوقتي اسافر فين انا كنت رحت قبل كدا قرية اللوتس وكان الشالية ب 450 في الليلة وكانت كويسة.
انا في ناس كتير بتقولي اروح الساحل وأدخل كل قرية وأتفرج فيها وأشوف النظام اية انا بصراحة حاسس ان الحوار دا هيبقى متعب فلو في حد من الأعضاء الأفاضل يعرف مكان كويس حتى مش شرط في الساحل لو في العين السخنة شغال بردو ولو في حد يعرف مكان كويس في قرية اللوتس يا ريت يفيدني.
وشكراً ليكم جميعاً.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 18-07-2010, 02:54 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز أصيف ومش عارف أروح فين.

الأماكن الجميلة كثيرة فى بلدنا ، ونصيحتى لك أن تذهب الى أى قرية فى الساحل الشمالى ، حتى يمكنك الذهاب الى مرسى مطروح وهى مدينة جميلة بجوها وبشواطئها التى ليس لها مثيل فى العالم كما يمكنك التصييف فى الإسكندرية ، وبلاش العين السخنة لأن الجو هناك حار جداً هذا الشهر

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 18-07-2010, 03:46 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

انا متشكر جداً لرد حضرتك وانا فعلاً بفكر اروح مرسى مطروح.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 18-07-2010, 10:47 PM
الصورة الرمزية mohamed100230
mohamed100230 mohamed100230 غير متواجد حالياً

mohamed100230 is on a distinguished road

مرسى مطروح عن تجربه جامده جدا

لولا اختلاف الرأي يا محـــــترم
لولا الزلطتين ما لوقود انضرم
و لولا فرعين ليف سوا مخاليف
كان بيننا حبل الود كيف اتبرم ؟
قديم 19-07-2010, 11:45 AM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST

طيب ممكن حضرتك اقولي اروح فين في مطروح او احجز في اماكن كويسة ازاي.
وشكراً ليك يا باشا.

الحمد لله والشكر لله.