العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 13-07-2010, 11:32 PM
joso joso غير متواجد حالياً

joso is on a distinguished road
افتراضي النهارده يوم مشاكل اللوجان

النهارده اول مره اشوف كمية المشاكل دي عن اللوجان و وعايز من حضراتكم تقولولي انتوا مشيتم قد ايه بيها وايه تقييمكم ليها خلال الفتره دي وايه ملاحظاتكم لاني بصراحه عايز ابيع المستعمل علشان اريح دماغي مش افضل عايش في قلق بارك الله فيكم جميعا

بالمناسبه انا رحت النهارده دارالافتاء( موتعيدهم من 8 ص الى 7 م ) زي نصيحة احد الاخوه وسالت عن نظام المرابحه الاسلاميه بتاع البنك الاهلي وقالي جائو شرعا والحمد لله

وسالت عن نظامي التامين التجاري والتكافلي وقال الاثنين جائوين شرعا

وسالت عن القرض البنكي النقدي فقال حراااااام شرعا الا لضروره وتعريف الضروره هي الفعل الذي ان لم تفعله هلكت ..... ان لم تفعله هلكت وليس اقل من ذلك .

انا كده بدأت اجرائات الشراء فارجو من حضراتكم بامانتكم وصدقكم الذي استمتعت بمتابعة ارائكم ان تخبروني بخبرتكم وياريت اصحاب الكيلومترات الطويله يفيدونا بخبراتهم بارك الله لكم وفيكم جميعا

اخوكم خالد<!-- google_ad_section_end -->
قديم 23-12-2010, 11:45 PM
عماد الحلواني عماد الحلواني غير متواجد حالياً

عماد الحلواني is on a distinguished road
افتراضي رد: النهارده يوم مشاكل اللوجان

الف مبروك وان شاء الله تكون ادامها ادم خير عليك
الي طالبه من حضرتك ان توصفنا كل الي حضرتك عملته علشان انا عايز ان شاء الله عمل زي حضرتك
يعني اه عرض اسعار للزيرو
اخوك عماد الحلواني

التعديل الأخير تم بواسطة عماد الحلواني ; 23-12-2010 الساعة 11:53 PM
قديم 24-12-2010, 12:41 AM
الصورة الرمزية sheekoo
sheekoo sheekoo غير متواجد حالياً
من انا؟: محب للسيارات والاصدقاء
التخصص العملى: م. زراعى
هواياتي: النت ممارسة الرياضة التعرف على كل جديد فىالدنيا

sheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to behold

ونبى يا جماعة دققوة وانتم بتكتبوة لان فى غلطاط املائية كتير
قديم 25-12-2010, 02:45 PM
AIRSUPPLY13 AIRSUPPLY13 غير متواجد حالياً

AIRSUPPLY13 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheekoo مشاهدة المشاركة

ونبى يا جماعة دققوة وانتم بتكتبوة لان فى غلطاط املائية كتير
اللي بيته من ازاز
قديم 26-12-2010, 11:18 AM
abo-gamal abo-gamal غير متواجد حالياً
هواياتي: من هواة السيارات

abo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joso مشاهدة المشاركة

النهارده اول مره اشوف كمية المشاكل دي عن اللوجان و وعايز من حضراتكم تقولولي انتوا مشيتم قد ايه بيها وايه تقييمكم ليها خلال الفتره دي وايه ملاحظاتكم لاني بصراحه عايز ابيع المستعمل علشان اريح دماغي مش افضل عايش في قلق بارك الله فيكم جميعا

بالمناسبه انا رحت النهارده دارالافتاء( موتعيدهم من 8 ص الى 7 م ) زي نصيحة احد الاخوه وسالت عن نظام المرابحه الاسلاميه بتاع البنك الاهلي وقالي جائو شرعا والحمد لله

وسالت عن نظامي التامين التجاري والتكافلي وقال الاثنين جائوين شرعا

وسالت عن القرض البنكي النقدي فقال حراااااام شرعا الا لضروره وتعريف الضروره هي الفعل الذي ان لم تفعله هلكت ..... ان لم تفعله هلكت وليس اقل من ذلك .

انا كده بدأت اجرائات الشراء فارجو من حضراتكم بامانتكم وصدقكم الذي استمتعت بمتابعة ارائكم ان تخبروني بخبرتكم وياريت اصحاب الكيلومترات الطويله يفيدونا بخبراتهم بارك الله لكم وفيكم جميعا

اخوكم خالد<!-- google_ad_section_end -->
انا اشتريت السيارة من حوالى 20 يوم تقريبا وعاملة 950 كيلو لغاية دلوقتى وبصراحة وبكل امانة السيارة اكثر من ممتازة من حيث الثبات وقوة المحرك والعفشة وتشعر بذلك عند السير فى شوارع المحروسة المليانة مطبات وحفر تجد العربية معاك ماشاء الله زي الاسد معاك وتشعرك بالامان وعدم الخوف من المطبات العالية او الحفر لان السيارة عالية عن الارض كانك راكب عربية 4×4