العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 29-06-2010, 12:47 AM
الصورة الرمزية omardivel2005
omardivel2005 omardivel2005 غير متواجد حالياً

omardivel2005 is a jewel in the roughomardivel2005 is a jewel in the roughomardivel2005 is a jewel in the roughomardivel2005 is a jewel in the rough
Angry تنبية*هام*لكل*ملاك*الاوبل *كورسا**وخاصة*ال*1000سى *سى

يجب*الكشف*على*فبرة*الكونت اكت*لان*لها*عمر*افتراضى*م مكن*يكون*ظاهر*لو*مفتاح*ال كونتك*بيعلء*والعربية*مبدو رش*من*اول*مرة*وبكدة*انتا* ممكن*تعرف*وفى*حالة*تانية* وهى*ان*الكونتك*بيكون*معلء *فالمارش*بيفضل*شغال*مع*نف سة*لحد*لقدر*الله*المارش*ي تحرق*انا*حصل*عندى*الموضوع **دة*بوش*فى*فبرة*الكونتاك *ولانى*مقتنع*ان*قطع**الغي ار*غالية*قولت*احط*فى*الفب رة*تخشينة*كدة*تمنع*البوش* وفعلا*اتمنع*البوش*بس*وكلو *تمام*بس*لمجرد*يومين*فقلت *خلاص*انا*اروح*اشتريها*رو حت*لقيت*الفبرة*ب*50***جني ة**قولت*افكها*قد ام*المحل*وركبها*واكتشفت*ا ن*السنة**اللى*بتخش*فى*الف برة*اتكسرت*من**التخشينة*ا للى*انا*حططها*ودة*مش*بيتب اع*جديد*وروحت*جبت*كوننتك* كامل*ب250*جنية**من*الحرفي ين*
فقوولت*احزركم*من*الموضوع* دة*عشان*بجيب**اما*كونتك*ي ا*مارش
قديم 30-06-2010, 01:14 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تنبية*هام*لكل*ملاك*الاوبل *كورسا**وخاصة*ال*1000سى *سى

شكراً ليك يا باشا على التحذير.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 30-06-2010, 04:28 PM
الصورة الرمزية omardivel2005
omardivel2005 omardivel2005 غير متواجد حالياً

omardivel2005 is a jewel in the roughomardivel2005 is a jewel in the roughomardivel2005 is a jewel in the roughomardivel2005 is a jewel in the rough

اى*خدمة*دة*انا*عامل*الموض وع*عشانك*انتا*مخصوص
قديم 01-07-2010, 09:51 AM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omardivel2005 مشاهدة المشاركة

اى*خدمة*دة*انا*عامل*الموض وع*عشانك*انتا*مخصوص
ههههههههههههههههههههههههه ههه متشكرين يا باشا.

بردو في حاجة تانية حصلت مع واحد صاحبي في فيكترا 94 قولت انقلهالكو بردو للفائدة.
هوا الكلام دا لسة امبارح صاحبي بيشغل العربية مرة واحدة طلع دخان من مكان الكونتكت والعربية مبتدورش جبنا كهربائي فكها وقالنا ان فية زيت كتير من المواد الي بتنظف الطابلون بتاع العربية نزلت في مكان الكونتكت وعملت الحوار دا.
أنا بصراحه كنت بستخدم المنظفات دي كتير فكل واحد يا ريت يستخدمه بمقدار قليل ويخلي باله من الحوار دا وربنا يحفظنا جميعاً إن شاء الله.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 06-07-2010, 04:42 AM
تشى المصرى تشى المصرى غير متواجد حالياً

تشى المصرى is on a distinguished road

شكرا على التحذير

لما لا تقوى امانى الاحياء على احياء الموتى ؟؟؟لقد كانت بنفسى من الرغبه فى اعادته للحياه ما استطيع به ان احيى جيلا من الموتى فلما لم يبعث حيا ؟؟؟؟؟؟؟؟