العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 18-06-2010, 07:32 PM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough
افتراضي سخونه الجى ام عادى

الجى ام بيسخن جامد جدا لدرجه ماينفعش تحط ايدك عليه انا بشغله ممكن تقول ساعه هو ممكن يحصل حاجه من السخونيه دى ولا هو كده لازم يسخن وسعات لو سبته شغال كتير بيفصل لوحده ويشتغل تانى
قديم 19-06-2010, 02:55 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سخونه الجى ام عادى

الجى أم عادى جدا أنه يسخن بس مش للدرجة اللى بتقول عليها, وممكن يسخن لو محمل عليه بسماعات مقاومتها أقل من مقاومة الجى أم.

ولازم الجى أم يكون محطوط فى مكان جيد التهوية ويكون بينه وبين البطارية فيوز علشان لو حصل حاجة لا قدر الله متأثرش على كمبيوتر العربية.

ونوع الجى أم بيحدد هل هيسخن جامد ولا لأ علشان الألكترونيات اللى معمول منها الجى أم الرخيص بتبقى رديئة ومعرضة للتلف.

بس أنت أكيد محمل عليه بمقاومة قليلة فياريت تقولنا الsetup معمول أزاى.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 21-06-2010, 10:19 AM
I.fouad I.fouad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: accountant

I.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really niceI.fouad is just really nice
افتراضي رد: سخونه الجى ام عادى

انا سمعت الموضوع ده ظاهر كتييييييير في الجي ام السنفوني