العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 13-06-2010, 06:32 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي مقارنه بين 3 عمالقه

اخوانى مقارنه بين ثلاثه سيارات رائعه من حيث الشكل والقوه والفخامه ولكن بالصور

السيارات هى
peugeot 407 coupe
mercedes classe e coupe
renault laguna coupe

اليكم الصور

قديم 13-06-2010, 07:04 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقارنه بين 3 عمالقه

شكرا ياباشا على الصور الرائعة

و انا بصراحة اول ما شفت الصور اتخضيت .. ازاى المرسيدس E coupe with AMG kit تتقارن مع بيجو و رينو ....
بس اللى فهمته ان حضرتك بتقارن بين شكلهم بس و ليس الاداء و القوة لأنك جايب صور بس من غير مواصفات
كدة انا معاك يا باشا ان بصراحة ال 3 عربيات قمة فى الشياكة و الاناقة .... و طبعا افضلهم فى نظرى المرسيدس

و تسلم ايدك يا باشا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 13-06-2010, 07:15 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

حبيبى كيمو باشا هو ده فعلا اللى انا بقارن بيه الشكل والفخامه وشكرا على مشاركتك اللى كنت مستنيها والله
قديم 13-06-2010, 08:08 PM
corsair
Guest

تسلم ايدك يا لول والله عربيات ملهاش حل فخامة وشياكة من الاخر بس المرسيدس تكسب بردك هههههههههههههه
قديم 13-06-2010, 09:02 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

شكرا على الصور الجميله
لكن من حيث الشكل :
مرسيدس
بيجو
رينو

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس