العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جريت وول Great Wall

جريت وول Great Wall جريت وول Great Wal شركة السور الصين العظيم للسيارات هي الشركة المشهورة من أكبر الشركات لسيارات في الصين من اهم الموديلات GWPERI, COWRY, HOVER, SAFE, SING, PEGASUS, WINGLE, DEER, SAILOR, SOCOOL

قديم 09-06-2010, 02:26 AM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of
افتراضي الكول بير ( بتلعب فى دماغى ) ورحت عز العرب

عجبانى قوى العربية دى وشديت حيلى النهاردة وانا راجع من على كوبرى اكتوبر دخلت على بروتون ( عز العرب ) وسألت عليها قبلت مسئول المبيعات الاستاذ وائل حسين وسألت عن سعرها قال لى ( المانيوال 76000) والاوتو ماتيك (85000) ،
أنا : احجز بكام ؟
وائل : بأى مبلغ أنشالله بـ 1000 ( ألف جنيه )
أنا : واستلم امتى ؟
وائل : مش عارف بس فيه الزقاء قريب
أنا : ممكن اشوف العربية .
وائل : بعد اسبوع
أنا : الضمان عليها ايه .
وائل : 3 سنوات أو 60000 كليومتر
أما مش : ققليل شوية
وائل : هو عليها كده
أنا : طيب ممكن أترف على اسعار قطع الغيار
وائل : لا ما عنديش اى معلومات
وخت منه كرت عشان اتصل بيه
بس الصراحة أنا خايف منها .
وهستخير ( وعايز نصيحتكوا لو سمحتوا ) د. محمد سلامة
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg U2730P33T615D6609F14936DT2008111820.jpg‏ (55.3 كيلوبايت, المشاهدات 15)

التعديل الأخير تم بواسطة abo-salama ; 09-06-2010 الساعة 03:09 AM
قديم 09-06-2010, 09:59 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الكول بير ( بتلعب فى دماغى ) ورحت عز العرب

اكبر كارثة يقع فيها مندوب البيع الخاص باى سيارة انه مايعرفش حاجة وبالذات مهمة بخصوص العربيه اللى بيبعها يعنى ايه ماعندكش خلفية عن قطع الغيار وليه ماعندكش خلفية مش ده شغلك
قديم 09-06-2010, 02:22 PM

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

أشكرك على ردك ياريس بدر ( والله ليقة ___ الريس بدر بسيونى ) لو عندك معلومات افدنى افادك الله
قديم 09-06-2010, 03:55 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

ولا تزعل نفسك ياباو سلامة انا كنت عامل التقرير ده اقراه ونتكلمhttp://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17708
قديم 13-06-2010, 05:15 PM

ولا تزعل نفسك ياباو سلامة انا كنت عامل التقرير ده اقراه ونتكلم هوانا الى خلانى اروج على عز العرب غير تقريرك
بس خالى بالك ( أتا سأللت على الضمان ) قل لى سنتين أو 60 ألف كليوا ( ده قليل قوى من فضلك أفدنى