العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 06-06-2010, 07:10 PM
ابو حسام ابو حسام غير متواجد حالياً

ابو حسام is on a distinguished road
افتراضي السياره الصيني انجلون

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
قرات مواقع عن السياره الصيني انجلون في مصر ياريت لو حد يعرف موصفاتها من حيث الموتور والعفشه يقولنا ولكم جزيل شكري
قديم 06-06-2010, 07:16 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السياره الصيني انجلون

انا شفت العربية بس كان ليا ملحوظة شعار لوجو العربية عيب اوى مش منظر لوجو عربية تقدر قيمتها بعدة عشرات الالواف
مش عارف حاسيس ان فى ازمة فى الصين من ناحية التسميات والشعارات فين الابداع
مرة جيلى ومرة شيرى ومرة مش عارف هل هو الافلاس يعنى السيارات وبيعملوا منها كوبى بيست فى دون دون المضمون
طيب والاسم والتسميات واللوجو للدرجة دى ميش تميز او ابداع يعنى لو لوجو مروحة او مكوه حيجى بشكل ارق واروع اسف بس انا من الناس بصراحة مش ممكن اركب عربية اسمها شيرى او دودو او سوسو وجيلى والله هزلت
قديم 07-06-2010, 06:44 PM
abdullah_yousof abdullah_yousof غير متواجد حالياً

abdullah_yousof has a spectacular aura aboutabdullah_yousof has a spectacular aura about

المهم المضمون وهما اسماءهم في الصين كلها بتخلص قبل ما تنطقها
قديم 19-06-2010, 08:09 PM
basimelnagy basimelnagy غير متواجد حالياً

basimelnagy is on a distinguished road

السيارة اخي الكريم فوق الممتازة , الموتور 1500 سي سي + نظام سي في في تي الذي يعطي قوة اكبر للمحرك بتكنولوجيا تويوتا اليابانية ... السيارة رائعة والوكيل ابوغالي مهتم بها جدا وعامل لها اكبر مركز خدمة على مستوى الجمهورية ..
لمزيد من الاستفسارا ارجوا الاتصال على باسم 0181010516/0122967566 ,
قديم 13-08-2010, 11:45 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light

طيب يا استاذ باسم حضرتك مش شايف انه كتير عليها السعر ده يعني هيا اخرها بموضوع الجمارك او غيره ماتزيدش عن 74 وكمان كتيرة على فكرة لانكم المفروض بتشجعوا الناس انها تجرب عربيات للاسف غير مضمونة في نظر البعض وكمان للاسف فيه عربيات صيني بهدلة سمعة الصيني