العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 26-05-2010, 12:46 AM
osaa39 osaa39 غير متواجد حالياً

osaa39 is on a distinguished road
افتراضي محتار اوى

انا معاى 70 الف جنية مصرى محتار اشترى لوجان والا لانوس 2 والا اية يريت اصحاب الخبرة يقلولى اعمل اية
قديم 26-05-2010, 12:49 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار اوى

اولا هو ايه متطلباتك للعربية ؟ بتعرف تسوق كويس ولا لا؟ الاسرة كبيرة ولا لا؟حتغير بعد فترة وولا لا؟ممكن تجاوبنى على الاسئلة دة وان شاء الله حساعدك
قديم 26-05-2010, 01:13 AM
osaa39 osaa39 غير متواجد حالياً

osaa39 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

اولا هو ايه متطلباتك للعربية ؟ بتعرف تسوق كويس ولا لا؟ الاسرة كبيرة ولا لا؟حتغير بعد فترة وولا لا؟ممكن تجاوبنى على الاسئلة دة وان شاء الله حساعدك
متطلباتى عربية قوية
اعرف اسوق كويس كان معاى بيجو504
العربية للاسرة لى ولاسرتى
مش عايز اغير العربية لانى مش من هواية التغير
بس كل الى قلتة انا يصلح للوجان بس الى مخوفنى منها ان انا فى اسيوط يعنى التوكيل هنا مش اوى وسمعت ان قطع غيارها غالية اوى يعنى مثال المراية للوجان 560 اما للانوس معرفش كام بس اكيد ارخص بكتير وانا امكانياتى متسمحش بتكاليف كبيرة بعد ماشترى العربية
دلونى اعمل اية
قديم 26-05-2010, 02:04 AM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light

هي اللوجان مميزاتها تخليك تنسي عيوبها بس لو عايز سعر اعاده بيع و صيانه رخيصصه و في اي حته الانوس بس اللوجان مش وحشه عربيه جميله جدا و كفايه عفشتها ناعمه و بعيده عن الارض بس الانوس هاتمسح اسفلت مصر كله وانت ماشي و خاصه انك كان معاك 504 وحش هاتحس انك لو راكب معاك ناس هاتحك في المطبات كلها
قديم 26-05-2010, 05:14 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

طبعا ارشحلك الانوس فى حدود المبلغ ده لقطع الغيار الرخيصه والصيانه السهله وسعر اعاده بيع عالى
وايه رايك لو زودت 4 الاف جنيه وتجيب نيو اكسنت وان شاء الله مش هاتندم