العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 15-05-2010, 11:06 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
اجمد تريقه على السيارات الكوريه من البرنامج المشهور top gear

يا جدعان انا مصدقتش الى انا شوفته ده والله احلى تريقه على السيارات الكوريه والماليزيه

جابوا فى البرنامج الكيا رريو

والميرا

والروتون

والبيكانتو

والفيرنا حطو عليها للبيع ب 1 يورو ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه

والجيتز

والماتريكس وكولو بصراحه مسبوش عربيه

وقال انها ابط عربيه فى التاريخ

وقعد يقول حاجه عظيمه ان شركه هيونداى عملت حاجه عظيمه كده على الفيرنا ههههههههههههههه

والله ناس بتفهم وجابلك فى الاخر عربيه شبه مكونه من غسالتين وقاعدوا يقولو انها افضل منها

والله دحك لصبح

وده الجزء التانى

ptmnlo123per154ptmnlo123p er154

قديم 15-05-2010, 11:22 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: اجمد تريقه على السيارات الكوريه من البرنامج المشهور top gear

ههههههههههههههه الله عليك يا ميرو بس انا عايز اسئلك سؤال ناس بتركب فيراري ولامبرجيني وطلعو فيها عيوب عايزهم يقولو شعر في الفيرنا ولا في الريو بس لعلمك دول بيستهبلو وعمر صوت المحرك بتاع الفيرنا ما كان عالي كدا انا حاسس انه كان راكب عربية بمحرك ديزل هما فريق محصلش بس انتا لازم تعزرهم بردك ناس بتركب عربيات عمرنا ما هنحلم انها تعدي من جنبنا حتي وتقبل تحياتي
قديم 15-05-2010, 11:52 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه الله عليك يا ميرو بس انا عايز اسئلك سؤال ناس بتركب فيراري ولامبرجيني وطلعو فيها عيوب عايزهم يقولو شعر في الفيرنا ولا في الريو بس لعلمك دول بيستهبلو وعمر صوت المحرك بتاع الفيرنا ما كان عالي كدا انا حاسس انه كان راكب عربية بمحرك ديزل هما فريق محصلش بس انتا لازم تعزرهم بردك ناس بتركب عربيات عمرنا ما هنحلم انها تعدي من جنبنا حتي وتقبل تحياتي
ماشى طب لو زى ما بتقول عشان بيركبوا عربيات عمرنا ما نحلم بيها ازاى عملوا حلقه لوحدها للفيات 500 وقال انها تحفه فنيه والتحكم كان اكتر من رائع قعد يقول كلام جميل اوى عليها وجاب الفورد فيستا وجاب ميتسوبيشى لانسر كلها عربيات اسعارها زى السيراتو والكلام ده وجابو تيوتا كورولا 95 برده يبقى ازاى شكرو فى دول ولما ساق الفيرنا قعد يتريق يبقى اكيد عربيه سيئه

قديم 16-05-2010, 01:33 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

علي فكرة يا كورسير هما مش بيستهبلوا ولا حاجة الفيرنا اللي مجربنها دي هو قايل في الفيديو انها 1500 سي سي ديزل 3 سلندر و بيتريق جدا علي 3 سلندر دي ! غير ان تسارع العربية 19 ثانيه !! و بيتريق علي الانتريور من جاو انه كله لون واحد و لون قاتم كده الا و هو ال GREY

هو اتريق علي الانتريور بتاعها ما بالك لو جه هنا و شاف الانتريور و التقفيل المصري و الجنط ال 13 و تقفيل الموتور كويس انه مجاش هنا
قديم 16-05-2010, 02:32 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

هو اتريق علي الانتريور بتاعها ما بالك لو جه هنا و شاف الانتريور و التقفيل المصري و الجنط ال 13 و تقفيل الموتور كويس انه مجاش هنا
جيمي كلاركسون لو جه مصر و ركب الفيرنا
حيشتم في غبور و اللي بيشتغلوا معاه
و مش بعيد يعتزل المهنه اساسا

حـازم خـضـر