العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Avanza

Avanza Toyota Avanza تويوتا افانزا VELOZ

قديم 12-04-2010, 09:17 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي اشترى تويوتا افنزا ولا رينو لوجان mcv

عايز اشترى عربية 7 راكب اسرتى كبيرة وعايز النصيحة ولو فية حاجة احسن دلونى
محتاجها اتوماتيك
واية اخبار قطع الغيار

شكراااااااااااا
قديم 12-04-2010, 12:00 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اشترى تويوتا افنزا ولا رينو لوجان mcv

مش عارف اسعار بالظبط
لكن خد بالك ان الافانزا ليست يابانى انما تقريبا ماليزى
لو نقارن يبقى اللوجان افضل من حيث الشكل والصناعة

يوجد كمان كيا كارنز & ميتسوبيشى جراند & و جراند تيريوس بس اعتقد دول اسعارهم اعلى بكتير .

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 12-04-2010, 08:37 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

اولا اوعى تشترى اللوجان لانها عربيه وحشه اوى حاجتها كلها بلاستيك وكمان مش فرنساوى رومانى واصلا اسمها داتشا مش رينو بس بتنزل هنا فى مصر بالاسم ده الافنزا تيوتا مش مش قد كده برده فلو بتفكر تجيب جيب تيوتا تبقى اضمن عشان التوكيل محترم ليها سوقها فى مصر غير الرينو لوجان يعptmnlo123per1106 التيوتا بقى قطع غيارها هتلاقيها وكفايه ان اسمها تيوتا بس مثلا الرينوا اصلا بتباع بى 68 الف يعملوا منها الستيشن بى 97 الف يبقى حرام اوى بلاش الرينوا نصيحه جيب كيا كارينز جامده اوى ومحترمه
no dacia logan

التعديل الأخير تم بواسطة miroseba ; 12-04-2010 الساعة 08:50 PM
قديم 12-04-2010, 08:55 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

الكيا كارينز 5 راكب انا عايز 7
قديم 12-04-2010, 11:03 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

خلاص خليك فى الافانزا كويسه وعربيه هتبقى عمليه معاك اوى