العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > دايهاتسو Daihatsu

قديم 31-12-2009, 04:06 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
متور التريوس بكام

واحد صحبى راح يغير زيت عند واحد يمكانيكى لعربيته التيريوس المهم الميكانيكى بعد ما فضى الزيت القديم من المتور معرفش يفك فلتر الزيت قاله تعاله نروح لواحد ميكانيكى صحبى قريب من هنا عشان يفك الفلتر
المهم مشيوا بالعربيه حوالى 5 كيلو والمترو مفيهوش ولا نقطة زيت
على موصلوا للميكانيكى التانيه كان المتور اتحرق والتروس باظت
راح للتوكيل التوكيل قاله العربيه عايزه متور ب60 الف جنيه
وفى ناس بره قلتله هنجبلك نص امامى كامل بالمتور ب25 الف عشان هيجى ليك بالطلب وهيجى بعد 3 شهور بس هتدفع 10 الف جنيه ربط كلام وتاخد بيهم وصل
انتوا شايفين ايه يخليه مع التوكيل ولا يعمل ايه ولو حد فيكوا يعرف سعر المتور ده ياريت يقول او ايه حته يلاقى فيها المتور
قديم 31-12-2009, 04:58 AM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: متور التريوس بكام

أنا شايف ان حضرتك تنزل الحرفيين وتحول تظبط مع أي حد هناك يجبه من يجبو ارخص من كده ممكن ليه لأ وممكن كمان يالاه عند أي حد هناك طبعا العربية جديدة بس ممكن يكون في

قديم 01-01-2010, 11:18 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

الحمد لله لقينا نص قدام عند تاجر فى المنصوره وخدناه على 16 الف وفى مركز صيانه عندنا كبير هوه المفروض انه التوكيل بتاع ديهاتسوا فى المحله يعنى التوكيل بتاعها بس هوه شغال فى كل العربيات مش عارف ازاى
ودناله النص شال منه المتور بكل حاجته وركبه فى العربيه واستلمنها ومشيت تمام الحمد لله
والتاجر قلنا ركبوا المتور القديم فى النص وهاتوا وانا اخدوا منكوا ممكن حد يكون عاوز نص ومش عايز متور ياخده تانى
قديم 13-01-2010, 04:33 AM
pharonicking pharonicking غير متواجد حالياً

pharonicking is on a distinguished road

معلش بس ازاى يمشى بالموتور ومافيهوش زيت؟ وازاى صاحب العربية يوافق على كدة"
قديم 15-04-2010, 02:29 AM
الصورة الرمزية seaf_sawy
seaf_sawy seaf_sawy غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
هواياتي: JuliusjafJD

seaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to behold

دة ميكانيكى حمارررررررررررر وابن سسسسسسسسسسسسس ولا بلاش بس العيب على اللى سياق بردة دة كلام يمشى بيها كدة