العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 25-12-2009, 07:15 PM
zizophone zizophone غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

zizophone has a spectacular aura aboutzizophone has a spectacular aura aboutzizophone has a spectacular aura about
افتراضي مطلوب نصيحة في تركيب طقم صوت

السلام عليكم

كنت عايزاظبط طقم صوت محترم لعربيتي الكرولا ال94

1-انا عندني الكاسيت الاصلي بتاع التيوا راكب فهل ححتاج اغيره ولو حغيره اية انسب كاسيت سي دي mp3 يكون فية usb وخرج audio بس يكون الجهاز نضيف كخرج وقوة اشارة راديو .

2-اية انسب سماعات لان في ناس نصحتني بالكينوود ال 450 وات الدبل بيز او ال 500 وات , وهل ححتاج ل 4 سماعات ولا كفاية 2 ؟

3- ححتاج جي ام وصب ولا مفيش داعي ؟؟ انا كل الي محتاجة صوت نضيف ومحترم ومفيش مانع من بيز قوي بس مش بيهبد قوي

ياريت الي ينصحني يفدني بالموديلات المناسبة واسعارهم والمكان الي حشتري منه واركب واكون شاكر جدا
قديم 10-01-2010, 02:17 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: مطلوب نصيحة في تركيب طقم صوت

كاسيت بايونير + 2 سماعتين كيينوود دبل بيز

live for nothing
die for something
قديم 10-01-2010, 03:17 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

لو علي طلب حضرتك
هات سماعتين حلوين و نظاف زي ما حضرتك تختار الماركة و ياريت دبل بايز هتغني عن ساب
و الاهم من كده الكاست لان هو الي بينطق السمعات في "السوني و الكينود عملي شوية"
قديم 13-01-2010, 07:09 PM
mody_mt2007@yahoo.com mody_mt2007@yahoo.com غير متواجد حالياً

mody_mt2007@yahoo.com is on a distinguished road

انت ممكن تنزل عند ادريانو فى وسط البلد و هو يظبطلك الصوت اللى انت عاوزة دة طبعا لو انت من سكان القاهرة
قديم 29-01-2010, 05:50 PM
saso22008 saso22008 غير متواجد حالياً

saso22008 is on a distinguished road

بص احسن حاجه هات كاست بيونير 51و4سماعات كنود500وعلى فكره السماعات هتقوم بالواجب كله واكنك مركب صب وجى ام وعلى فكره البونير 51 فيه صدى صوت وتسجيل جامد وربنا يوفقك 0000السماعتين الكينود500ب (320)والكاست البيونير 51ب(950) اوكى 000000وانا على فكره مركبهم فى عربيتى هى عربيه تيوتا كرولا 2006 بس مزود صب (بيونير) وجى ام (سيمفونى)بس تسمع الصوت اكنك فى حفله والله العظيم وناس كتير شكرولى فى النظام الصوت ده