مصر موتورز مجتمع السيارات
الرئيسية مشاركات اليوم أكتب موضوع اضف صورة ابحث NewsFeed

العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا
منتدى السيارات العام سوق السيارات صيانة سيارات تعديل واكسسوارات مخالفات المرور الأستراحة الاحصائيات
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 24-11-2009, 05:43 PM   #1
haitham2010

الصورة الرمزية haitham2010

مكانى : القاهرة-مدينة نصر
هواياتي : السيارات - الالكترونيات
التخصص العملى : طالب في كلية الهندسة قسم عمارة
شكراً: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
بروفايل haitham2010's Profile   البومات صور haitham2010's Photo Album   اضف haitham2010الى قائمة اصدقائك   جروبات
haitham2010 is a splendid one to beholdhaitham2010 is a splendid one to beholdhaitham2010 is a splendid one to beholdhaitham2010 is a splendid one to beholdhaitham2010 is a splendid one to beholdhaitham2010 is a splendid one to beholdhaitham2010 is a splendid one to behold
اريد شراء كاسيت!!

السلام عليكم
انا عايز اشتري كاسيت كويس كينوود او سوني في حدود 300 جنيه و يا حبذا لو كان cd يا ريت حد يفيدني في الموضوع ده عشان انا الكاسيت عندي بعافية حبتينptmnlo123per172
من اشهر مواضيع haitham2010 في مصرموتورز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
haitham2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-12-2009, 12:09 AM   #2
sayedbaria

بروفايل sayedbaria's Profile   البومات صور sayedbaria's Photo Album   اضف sayedbariaالى قائمة اصدقائك   جروبات
sayedbaria will become famous soon enough
افتراضي رد: اريد شراء كاسيت!!

شوف يا جميل انا زيك بدور على كاسيت يكون فى السعر ده بس ملقتش غير الكاسيت الى هو بيشغل فلاشات وكروت ميمورى بس مش شرايط ولا سى ديهات يعنى كاسيت (USb) ده لقيته فى الاسكندرية عندنا بيبدأ من 150 جنيه وده جميل جدا انا ناوى اشتريه وياريت برضه لو حد اشتراه يقدر يفدنا يقولنا الصوت ايه فيه حلو ولا السى دى احسن وكده
من اشهر مواضيع sayedbaria في مصرموتورز

sayedbaria غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-12-2009, 01:40 AM   #3
hazem_khidr

الصورة الرمزية hazem_khidr

من انا؟ : انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
مكانى : جمهوريه مصر العربيه.المحله الكبري
هواياتي : السيارت و شغف القياده
التخصص العملى : محاسب و صاحب مصنع ملابس
شكراً: 23
تم شكره 54 مرة في 39 مشاركة
بروفايل hazem_khidr's Profile   البومات صور hazem_khidr's Photo Album   اضف hazem_khidrالى قائمة اصدقائك   جروبات
hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

علشان تجيب ماركه محترمه و امكانيات كويسه و سي دي مش اقل من 700 جنيه او 800 و انت طالع
من اشهر مواضيع hazem_khidr في مصرموتورز

hazem_khidr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-12-2009, 06:33 AM   #4
zizophone

بروفايل zizophone's Profile   البومات صور zizophone's Photo Album   اضف zizophoneالى قائمة اصدقائك   جروبات
zizophone has a spectacular aura aboutzizophone has a spectacular aura aboutzizophone has a spectacular aura about

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haitham2010 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا عايز اشتري كاسيت كويس كينوود او سوني في حدود 300 جنيه و يا حبذا لو كان cd يا ريت حد يفيدني في الموضوع ده عشان انا الكاسيت عندي بعافية حبتينptmnlo123per172
بص يا باشا لو بتتكلم علي جديد مستحيل كينوود بدايتة 600 ج كاسيت سي دي لو بتفكر في 300 يبقي مقدمكش غير الاستيراد بس ده مبيبقاش فيه اف ام وبيبقي اوديو وحيعملة بتاع 250 بالكتير لاني لسه شاري مع واحد صاحبي ادزيست يباني زي "بايونير" اوديو ب 200 وعمله صيانة تنضيف وتزبيط ب 50 بس عايز يبيعة علشان مفيهوش اف ام وانة اوديو مش ام بثري .
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedbaria مشاهدة المشاركة
شوف يا جميل انا زيك بدور على كاسيت يكون فى السعر ده بس ملقتش غير الكاسيت الى هو بيشغل فلاشات وكروت ميمورى بس مش شرايط ولا سى ديهات يعنى كاسيت (USb) ده لقيته فى الاسكندرية عندنا بيبدأ من 150 جنيه وده جميل جدا انا ناوى اشتريه وياريت برضه لو حد اشتراه يقدر يفدنا يقولنا الصوت ايه فيه حلو ولا السى دى احسن وكده
بللنسبة للكاسيت ده يباشا اسمة ميتسوبشيش وهو صيني طبعا راديو وفلاشة بس اعرف اكتر من سواق تاكسي جابة ptmnlo123per144 باظ وشغلة راديو بس وجاب اف ام موديلوتور " mp3 car "
من اشهر مواضيع zizophone في مصرموتورز
0 استفسار عن هوندا سيفيك مو90 و 91 ياريت حد يفدني ضروري ؟
0 اشتريت تويوتا كورولا 2005 ومحتاج اراء ومساعدات الاعضاء في " المشاكل و الثبات و قطع الغيار وغيره "
0 مطلوب نصيحة في تركيب طقم صوت
0 بخصوص تابلوه كورولا الملكة
0 جنوط كورولا 2007 الاصلية شكل النجمه السداسي مقاس 15 ( كاوتش بريدجستون يباني)
0 حد يعرف ميكانيكي تويوتا شاطر !!!! ياريت حد يساعدني
0 أيهم افضل ف الغسيل ( البخار أم الكيماوي ) ؟؟
0 برجاء المساعده و الافادة فى تسقيط موتور 1600 اوتوماتيك لجولف 4
0 ياتري ايه انسب زيت ونوع كاوتش يناسب تويوتا كورولا 2010 خليجي ؟
0 حد يعرف عفشجي تويوتا كويس (الشكل الجديد) ؟؟

zizophone غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-12-2009, 10:12 AM   #5
lol

الصورة الرمزية lol

من انا؟ : كبير اخصائية ال getz
مكانى : cairo
هواياتي : cars- speed - swimming -computer
التخصص العملى : مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
الخبرات: بيع السيارات و هواية عدد الصوت
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
بروفايل lol's Profile   البومات صور lol's Photo Album   اضف lolالى قائمة اصدقائك   جروبات
lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

هات 3050 هايعمل فى حدودو 600
من اشهر مواضيع lol في مصرموتورز

live for nothing
die for something
lol غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-12-2009, 12:37 PM   #6
POP EL GAMED

الصورة الرمزية POP EL GAMED

من انا؟ : بوب الجامد
مكانى : مصر
هواياتي : كمبيوتر وسيارات
التخصص العملى : I.T Administrator
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
بروفايل POP EL GAMED's Profile   البومات صور POP EL GAMED's Photo Album   اضف POP EL GAMEDالى قائمة اصدقائك   جروبات
POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

لو عايز تجيب كاسيت سى دى انا جايب نوع اسمه سيتى ساوند هو صينى بس محترم جدا
mp3 WMA AUDIO
وعن تجربه بكره يبقى قفل معايا السنه لانى كنت جايبه يوم 6/12 اللى فات والحمدلله شغال زى الفل مفيهوش اى حاجه وكنت جايبه ب350 ودلوقتى اعتقد وصل ل300 او يزيد او يقل 10 جنيه انما بجد كاسيت كويس جدا ولو نزلت وسط البلد هتلاقى منه اشكال كتير اختار الشكل اللى يعجبك لان السى دى اللى زى ده كله نفس الامكانيات الفرق فى الشكل ووقت ما اشتريت كان فيه منه سى دى USB ب450 بس معنديش فكره تمنه دلوقتى كام لكن لو معاك 300 تجيب السى دى mp3 كويس جدا ولو حضرتك قريب من فيصل او الهرم انا ممكن اقابلك واوريلك الكاسيت عندى
من اشهر مواضيع POP EL GAMED في مصرموتورز

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

POP EL GAMED غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-12-2009, 12:01 AM   #7
sayedbaria

بروفايل sayedbaria's Profile   البومات صور sayedbaria's Photo Album   اضف sayedbariaالى قائمة اصدقائك   جروبات
sayedbaria will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizophone مشاهدة المشاركة
بص يا باشا لو بتتكلم علي جديد مستحيل كينوود بدايتة 600 ج كاسيت سي دي لو بتفكر في 300 يبقي مقدمكش غير الاستيراد بس ده مبيبقاش فيه اف ام وبيبقي اوديو وحيعملة بتاع 250 بالكتير لاني لسه شاري مع واحد صاحبي ادزيست يباني زي "بايونير" اوديو ب 200 وعمله صيانة تنضيف وتزبيط ب 50 بس عايز يبيعة علشان مفيهوش اف ام وانة اوديو مش ام بثري .

بللنسبة للكاسيت ده يباشا اسمة ميتسوبشيش وهو صيني طبعا راديو وفلاشة بس اعرف اكتر من سواق تاكسي جابة ptmnlo123per144 باظ وشغلة راديو بس وجاب اف ام موديلوتور " mp3 car "
هو فعلا يا باشا نوعه ميتسوبيشى في منه نوعين واحد بريموت عامل 200 جنيه وواحد من غير عامل 175 تقريبا بس فيه انواع تانيه غير النوع ده بس مش فاكر والله اسمهم ايه ومن راى حكايه انه يبوظ دى وارده على اى حاجة مش لازم الكاسيت ده بس اصلى ممكن الى كان معاه الجهاز ده كان يستعمله وحش علشان كده باظ وممكن جت كده وممكن اشترى نوعه غالى جدا ويقعد يومين ويبوظ برضه فمن را ى دى مسألة محافظة
من اشهر مواضيع sayedbaria في مصرموتورز

sayedbaria غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 15-12-2009, 10:54 PM   #8
maka

الصورة الرمزية maka

مكانى : Giza
التخصص العملى : مهندس كهرباء
بروفايل maka's Profile   البومات صور maka's Photo Album   اضف makaالى قائمة اصدقائك   جروبات
maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

فيه نوع اسمه dst بيشتغل بفلاشة او كارت ميمورى بالريموت و عليه ضمان 14 شهر و

ب 220 جنية مش هتلاقيه غير عند ارخصهم فى التوفقية
من اشهر مواضيع maka في مصرموتورز

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
maka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 15-12-2009, 11:13 PM   #9
fezo

مكانى : Alexandria,Egypt
التخصص العملى : Architect
بروفايل fezo's Profile   البومات صور fezo's Photo Album   اضف fezoالى قائمة اصدقائك   جروبات
fezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud of

انا لسة شايف كاسيت سي دي سونى ب 700
من اشهر مواضيع fezo في مصرموتورز

fezo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 15-12-2009, 11:16 PM   #10
maka

الصورة الرمزية maka

مكانى : Giza
التخصص العملى : مهندس كهرباء
بروفايل maka's Profile   البومات صور maka's Photo Album   اضف makaالى قائمة اصدقائك   جروبات
maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fezo مشاهدة المشاركة
انا لسة شايف كاسيت سي دي سونى ب 700
عادى ما فيه كاسيتات بيونير و كينوود و jvc سيديهات ب 500 جنية
من اشهر مواضيع maka في مصرموتورز

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
maka غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 19-12-2009, 02:50 AM   #11
bedos

بروفايل bedos's Profile   البومات صور bedos's Photo Album   اضف bedosالى قائمة اصدقائك   جروبات
bedos has a spectacular aura aboutbedos has a spectacular aura aboutbedos has a spectacular aura about

عاوز نصحتي فيه كينوود اصلي بيبدأ من 420 جنيه سي دي انا لسه شايف
وفيه كمان سوني Gt480u سي دي مع يو اس بي امكانياته خطيره بـ 610 جنيه وسوني وتايلاندي
وفيه خصائص اكتر من البيو نيير 2150 و 3150 و 4150 كمان
وارخص منهم ..

بالتوفيق
من اشهر مواضيع bedos في مصرموتورز

bedos غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28-12-2009, 10:53 PM   #12
adama1

بروفايل adama1's Profile   البومات صور adama1's Photo Album   اضف adama1الى قائمة اصدقائك   جروبات
adama1 is on a distinguished road

يوجد جهاز سيارة سي دي وفلاشة وميموري كارت وراديو في التوفيقية وبأسعار جملة
ت/ 0101739480
0122888267

adama1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28-12-2009, 11:13 PM   #13
MO

الصورة الرمزية MO

من انا؟ : Mo
مكانى : Cairo
هواياتي : Cars,Sqwash
التخصص العملى : Education Pharmacy
بروفايل MO's Profile   البومات صور MO's Photo Album   اضف MOالى قائمة اصدقائك   جروبات
MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

علي فكرة الكاسيت هو البينطق السمعات
من اشهر مواضيع MO في مصرموتورز

قديم 28-12-2009, 11:27 PM   #14
هاني ابوخيره

بروفايل هاني ابوخيره's Profile   البومات صور هاني ابوخيره's Photo Album   اضف هاني ابوخيرهالى قائمة اصدقائك   جروبات
هاني ابوخيره is on a distinguished road
عند مشكله في العربيه

يوجد دخنه اماجي ادور

هاني ابوخيره غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-02-2010, 03:27 AM   #15
Mohamed.132

بروفايل Mohamed.132's Profile   البومات صور Mohamed.132's Photo Album   اضف Mohamed.132الى قائمة اصدقائك   جروبات
Mohamed.132 is on a distinguished road
رد: اريد شراء كاسيت!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol مشاهدة المشاركة
هات 3050 هايعمل فى حدودو 600
tab ya man hwa da faan we ana agebo bas yekon gedded we hwa made in ..................... we ana saken fe al haram falw anta 3aref 7ad yekon orayeb mene olly we lw tkramny we ykon 3ando 2stptmnlo123per1127

Mohamed.132 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس