العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 08-09-2013, 12:51 PM
night-rider night-rider غير متواجد حالياً

night-rider is on a distinguished road
افتراضي ارجوكم تجابوني

من فضلكم انا حقيقي محتاج اجابة منكم بصوا انا بصدد اني ربنا يكرم واشتري عربية مستعملة بحالة جيدة ماتزدش عن 55 وهاتجنن مابين الفيرنا والاسبرانزا
انا معايا سيارة الشعب القديمة
المهم اقولكم بقي انا ليا قرايب عندهم اسبرانزا وانا ركبت العربية ديا كتير سوقتها قليل انا شايف انة عربية حلوة المهم ان الللي بيسوق العربية قريبي الشاب قلبة ميت فاحت العربية هي موديل 2007 عمالة اقل من ال 60 الف كيلو تبان عجوزة ولكن لما يهتم بيها احس ان العربية وقفت علي حلها اهم مايميزها بالنسبة لي الصالون الواسع والتكيف الحلو وانظمة الامان الري سيل بتاعها وحش علي ما اسمع اما الفيرنا ناس تقولك حلوة ومية مية انما انا عارف ان صالونها ضيق انا بجد محتار ومش عارف ارسي ارجوكم انصحوني انصحوني
قديم 08-09-2013, 01:49 PM
الصورة الرمزية Hosam Hegazy
Hosam Hegazy Hosam Hegazy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Freelancer Photographer
هواياتي: Photography And Drifting

Hosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of light
افتراضي رد: ارجوكم تجابوني

لا دي ولا دي رينو لوجان :D
ولو أنت بتفاضل بين الأتنين أنا من رأيي الإسبرانزا

No Proton ... No Cars

_________________________ __________________

Bio

Name : Hosam Hegazy
Nationality : Egyptian
Hobbies : Photography - Designing
Favorite Cars : Proton Gen2 ,Mitsubishi Lancer ,Honda Civic And Subaru Impreza

FaceBook :

My Account :- Hosam M. Hegazy

Twitter :

My Account :- Hosam M. Hegazy
قديم 08-09-2013, 03:13 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

بس يا استاذ night _rider
الفيرنا
1الصالون ضيق
2صاجها خفيف
3بيتعوم بعد 130
مميزاتها سريعه متنشره اعاده بيع كويسه وناس تير بتفهم فيها
الاسبرانزه
1 صيني
2 اعاده البيع وحش لنها صيني وناس كتير بتخاف منها
3صوت المتور عالي
مميزاتها تكيف حلو صالون واسع عاليه عن الارض بس انا بقول ابعد عن العربيتين دول احسنلك هات حاجه منمنه ذي نوبيراوبالفلوس اللي معاك تجيب موديل 2006 وتكيفها رائع وشديده استهلا بنزين ممتاز وقطع الغيار منتشره والناس كلها بتفهم فيها وثبات رائع لغايه 165 اما اللي يقول المقصات والجلب بتبوز
في الكلام ده عادي انا العربيه معايا بقعد بالسنه منغير مغير المقصات والجلب وبيقول التكييف وحش بلعكس التكيف فوق الممتاز
اللوجان
مشكل الناس بتفهم فيها قطع غيارها غاليه شويه وموديل 2009 اللي هو بي 55 الف ده من اسواء الموديلات اللي نزلت للوجان فبس
يا اما تجيب نوبيرا 2006 يا اما يروتون جين تو من افضل اللي عربيات اليومين دول ثبات خرافي واداء رياضي وقوه متور جامده وتكيف ممتازوتقبل موروري

قديم 08-09-2013, 04:06 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

بلاش الاتنين -

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 08-09-2013, 04:18 PM
night-rider night-rider غير متواجد حالياً

night-rider is on a distinguished road

انا اولا شاكر لكل واحد بيفيدني انا لسة حالا كنت واخد فيرنا بتاع حد زميلي ياجماعة قدرو انا بسوق عربية الشعب وانا عاوز عربية تنفعني في الشغل وبعد مثلا خمس سنين اعرف ابيعها كويس واجيب حاجة زيرو بقي انشاء الله انا مش بحب اللوجن كنت ميال للاسبرنزا علشان صالونها واسع انما الفيرنا مش ضيقة مضيقاني يعني انا ما اعتقدش اني هاعدي ال 120 ابدا اشكركم ومنتظر المزيد من تعليقاتكم لكم جزيل الشكر وفائق الاحترام