العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 15-04-2013, 02:04 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزة عربية لقطة تعبت بجد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AlexGirl مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

يا جماعة انا عايزة عربية بقاالي مدة طويلة اوي بدور على عربية تكون لقطة في حالتها وسعرها ومش عايزة اجيب اي حاجة وانا بلف على عربيات عجبتني جدا البيكانتو فقلت هدور فيها ان شاء الله بس المبلغ اللي معايا اخره يوصل ل40 الف انا من يومين كان قدامي بيكانتو لقطة كان ممكن تخلص على 40 بس لاسف اتباعت فنفسي فواحدة زيها يااااااااااارب حد يساعدني والاقي طلبي هنا لاني فعلا تعبت جدااااااااااا ولو حد عارف سمسار عربيات ياريت يدلني عليه لكن تاجر لا لاني كرهتهم بصراحة ومفيهومش حد كويس فياريت تساعدوني بجد لاني عارفة ان طلبي صعب ومش بسهولة الاقيه بس ممكن حد يكون معرض لظروف وعايز يبيع بسرعة او حد عايز يسافر بجد مش تمثيل اي حاجة كدة ونفسي اشتري عربية من مالكها فياريت حد يساعدني بجد
تابعى مع الاستاذ سيف الدين فى قسم البيع للسيارات المستعمله وان شاء الله تلاقى طلبك

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 15-04-2013, 02:23 AM
الصورة الرمزية white cosmo
white cosmo white cosmo غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
هواياتي: السيارات

white cosmo has a spectacular aura aboutwhite cosmo has a spectacular aura about

تابعى contactcar

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

قديم 15-04-2013, 07:23 AM
wael890610 wael890610 غير متواجد حالياً

wael890610 is a glorious beacon of lightwael890610 is a glorious beacon of lightwael890610 is a glorious beacon of lightwael890610 is a glorious beacon of lightwael890610 is a glorious beacon of lightwael890610 is a glorious beacon of light
حصرى رد: عايزة عربية لقطة تعبت بجد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser .mk مشاهدة المشاركة

مساهمة منى فى حل مشكلتك سأقوم بالبحث والتنقيب عن السيارة المطلوبة أو أى مواصفات قريبة منها وعند الوصول للمطلوب سأخبرك بالتفاصيل وعسى أن يكون قريباً ... لكن ماذا يقصد الأخ وائل بهذه الجملة ( الخبطات والاعطال بتاتى للواحد من حيث يترفع ان يتداخل معه ) ؟ سمعتها فين قبل كدة ؟
دى احد ابداعات السيد الرئيس استاذ الخطابه فى مصر
والمقصود بها ان العربيات حتى مع محافظتك هتلاقى فيها كل يوم عايزه فلوس , فبلاش نشترى حاجه تكون قطع غيارها صعبه او غاليه
قديم 15-04-2013, 05:19 PM
AlexGirl AlexGirl غير متواجد حالياً

AlexGirl will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

تابعى مع الاستاذ سيف الدين فى قسم البيع للسيارات المستعمله وان شاء الله تلاقى طلبك
طيب هو الاستاذ سيف ممكن يجبلي حاجة في اسكندرية
قديم 15-04-2013, 05:22 PM
AlexGirl AlexGirl غير متواجد حالياً

AlexGirl will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة white cosmo مشاهدة المشاركة

تابعى contactcar

بتابعه ليل نهار لما بتعجبني حاجة لقطة واتفق عليها يقولي اتباعت ودة مع كل المواقع مش كونتكت بس ولما قررت الجا للاشخاص لقيت التجار تعاملهم بردو وحش وبردو لما اتفق علي حاجة كويسة يقولي اتباعت مش فاهمة انا ايه عفريت اتباعت اللي كال شوية يطلعلي وجبلي عقدة بجد عموما الف شكر لحضرتك