العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 21-03-2013, 10:39 AM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice
افتراضي تغيير بلية وسير كاتينه

ازيكم وحشتونى والله .......

ليا سؤال لو حد غير قبل كده سير وبلية كاتينه (واكيد ده حصل ) ياريت يقول تم فين وجاب البليه والسير منين ونوعهم ايه وبكااام ؟؟؟
علما بأنى عامل دلوقتى 50000كيلو لأنى مش حابب اغيرهم فى التوكيل علشان اكيد طبعا قطعة الغيار اللى هيحطوها صينى !!
قديم 21-03-2013, 03:49 PM
GINERAL GINERAL غير متواجد حالياً

GINERAL has a spectacular aura aboutGINERAL has a spectacular aura about
افتراضي رد: تغيير بلية وسير كاتينه

رووووووح غيرهم فالتوكيل وخليهم يحطولك الصيني انضف ملياااااااار مرة من اليابانى ألى فالسوق

انا غيرتو ورحت جبت اليابانى بتاع الانسر من السنى ألى فى شارع السودان حسبى الله ونعمة الوكيل فية ويطلع فى بدنة وعرضة ويتحرق قلبو على اعز ما لية ان شاء الله
زي ما حطمنى كدا

السير قعد 11 الف كيلو وقطع واتقطع والبضاعة ززززززززززفت زفت وطبعا دخلت في وش سيلندر وصبابات وقصة ودوامة من ورا سير كتينة !!

فأنصحك تروح تعمل الصيانة فالتوكيل افضل
او تجيب بضاعتك من (( فيات 2000 )) ألي في شارع السودان .. لاني بضاعتو مش راقدة
وفي مكانيكي بتعامل معاة اسمة عمرو علي الكورنيش بالوراق خلف الأسكان . راجل محترم وثقة

بس انا لو رجع بيا القدر كنت غيرتو في التوكيل بدل الندم ألي انا فية .. والحمد لله علي كل شىء
قديم 21-03-2013, 03:58 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

بس انا لو رجع بيا القدر كنت غيرتو في التوكيل بدل الندم ألي انا فية .. والحمد لله علي كل شىء
انا بأؤيد الفكرة دى وخصوصا لو الفرق فى السعر مش كبير لكن أضمن
و90% من البلى وقطع الغيار اللى فى السوق صينى
قديم 21-03-2013, 04:17 PM
الصورة الرمزية ehabpopo
ehabpopo ehabpopo غير متواجد حالياً

ehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to behold

خليك فى المضمون زى ما الزملاء بيقولو .... وغيرهم فى التوكيل وخاصتا مركز الاسكندرية ... هايكون افضل ان شاء الله

قديم 09-05-2013, 11:42 AM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

[QUOTE=GINERAL;862828] وفي مكانيكي بتعامل معاة اسمة عمرو علي الكورنيش بالوراق خلف الأسكان . راجل محترم وثقة

فين مكان عمرو الميكانيكى بالظبط