العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 06-07-2009, 10:16 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي حكايتى مع القرصان أحمدكار وباقى القراصنه !

بدأ الموضوع باعلان لآحمدكار على صفحات المنتدى عن المقابله الشهريه لآعضاء المنتدى هذا الشهر !

و كالعاده تم وضع ميعاد على أنه سيكون يوم جمعه بعد الظهر فى كافيتريا الربوه ! و كالعاده برده قله من

الآعضاء وافقوا على الميعاد و الآكثريه لآ خليها الجمعه اللى بعدها و البعض الآخر الجمعه اللى بعد بعدها

و البعض أخدها تريقه و دليل على ان العرب عموما والشعب المصرى خاصه ما يعرفوش يتفقوا على ميعاد

و بالتالى موش ح نعرف نحرر فلسطين ! ptmnlo123per1106 دا ايه الخيال الواسع ده ! حتة مقابله تدخل فى
سياسه و كلابوش ! و الآخ أحمدكار بدهاء يحسد عليه ! قال فى مشاركه ان المقابله دى معموله علشان

د/ بولبولان ( العبدلله الضعيف) ! و حيث أنى أرفض أن أكون سببا لآختلاف الآعضاء أو علشان البعض ممكن

يقول ( و ده حقه ) ايه يعنى بولبولان ! فأنا قلت كده كده أنا سأكون فى الربوه يوم الجمعه ( بصفه خاصه )

واللى عاوز يشرفنى المشاريب على حسابى ! على اعتبار ان المقابله دى موش هيه المقابله الشهريه

للآعضاء ( و ربنا ما يقطع لكم عاده ) ! ptmnlo123per1147 قام كبير القراصنه فى آخر لحظه اعتذر هوه كمان

عن يوم الجمعه لآنه مطلوب بالاسم ليقود زفة فرح فى زفتى ! ( تقولشى شوماخر ح يزف العروسين ! ) ؟؟

عموما اتصل بى تليفونيآ و الميعاد ( بينى و بينه فقط ) يوم الخميس بعد صلاة المغرب !

و بعد صلاة المغرب سألونى أهل منزلى الى أين أنت ذاهب ( حيث أنا راجل بيتى و لا أتحرك الا لمشاوير )

فقلت لهم مقابله مع أعضاء مصر موتورز و تعرفت عليهم من على النت ! ptmnlo123per154 فأصيبوا بانزعاج شديد

و قالوا لى اوعى تكون حكاية نصب و عارفين ان فى جيبك فلوس أو قلت لهم انك عاوز سياره ! ptmnlo123per144

فضحكت طبعآ وقلت لهم للآ دول واضح ناس محترمين و أنا راجل كبير أعرف أقدر الناس و أعرف طبعآ

أحمى نفسى ! ptmnlo123per111 ( كنت طبعآ لسه ما شوفتش سومو علشان أقول الكلام ده ) !

يتبع !! Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 06-07-2009, 10:30 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع القرصان أحمدكار وباقى القراصنه !

انت شوفت سومو يا دكتور ، لا إله إلا الله
بس إيه رأيك سكرة ، أوعي تكون زعلته
أكيد مازعلتوش طالما كتبت الموضوع

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 06-07-2009, 10:33 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

أحمى نفسى ! ptmnlo123per111 ( كنت طبعآ لسه ما شوفتش سومو علشان أقول الكلام ده ) !

يتبع !! Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
بجد همووووووووووووووت من الضحك ماتشوفش وحش يا دكترة .

قديم 06-07-2009, 10:37 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

هو ده الكلام احنا قولنا مافيش غير الدكتور هو اللى هايظبطن الموضوع ده و يكتبه بطريقه رائعه و جميله زى دى

الله عليك يا دكتور و حلو حكايه يتبع دى هههههههه بس خلى بالك لحسن تسافر اسكندريه بدون تكمله ساعتها احنا كده هانتعلق

بس بجد انا اتشرفت جدا جدا بمعرفه حضرتك يا دكتور و يارب يديم علينا جميعا المحبه يارب

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 06-07-2009, 10:38 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

موش عاوز أحرق الموضوع ! بس سومو أخف دم فى القعده و شال القعده كلها !

شوفتوا قوته ! الله أكبر !ptmnlo123per122

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127