العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-10-2012, 11:53 PM
الكردي2000 الكردي2000 غير متواجد حالياً

الكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to behold
افتراضي اعلانات مضللة ....

من فترة يا جماعة وانا ملاحظ ان في اعلانات كتير علي المنتدي بشكل غير مباشر سواء عن سلع أوكماليات للسيارة او عن سيارة معينة نازلة جديدة تلاقي واحد كاتب اشعار في العربية وهي لسة اساسا مانزلتش علي الارض وبعدين تلاقي واحد تاني يدخل يشكر في كلام الاولاني ويكمل باقي الشعر والعزف المنفرد اللي الاولاني مقالوش وبعدين يدخل واحد تالت ورابع يشكروا في قطع الغيار اللي بردة احنا لسة مش عارفين عنها حاجة , وكمان يشكر في الوكيل اللي احنا بقا عارفينوة وعارفين ملعيبة اساسا لانة مش جديد علي السوق وهو اساسا مشيب العملاء اللي معاة من قبل كدة في ماركات تانية , فبصراحة مش عارف دة طريقة جديدة للاعلان بشكل غير مباشر ولا اية ؟؟
يا تري حد خد بالة من الاعلانات دة ولا أنا اللي بيتهيألي ؟؟؟
قديم 29-10-2012, 12:29 AM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اعلانات مضللة ....

ياريت لو ترفق لنك الاعلانات
قديم 29-10-2012, 12:47 AM

الكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to beholdالكردي2000 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahany مشاهدة المشاركة

ياريت لو ترفق لنك الاعلانات
والله يا باشا انا فكرت في كدة وبعدين رجعت قولت لأ اسيب الناس هي اللي تقول علشان تأكد شكوكي أو تنفيها
قديم 29-10-2012, 05:57 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ياريت لو فيه حاجة كده تبعتلنا بيها علشان ديه الايجابية اللى متعودين نتعامل بيها دايماً ولو حتى مش عايز على العام ممكن تبعتلى على الخاص
اذا كنا احنا كإدارة بنلزم اللى بيعمل اعلان بفلوس انه ميكونش مضلل وبنخليه يوافق على قائمة من الاشتراطات فمن باب اولى لما عضو يحس ان فيه تضليل من اى نوع لازم يبلغ

حتى لو مش اعلان ساعات فيه اعضاء بيبقو متحمسين بزيادة للعربيات الجديدة وبرضو ده لازم يكون التعامل معاه بايجابية ونرد عليهم ونوضح للناس الحقيقه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 29-10-2012, 02:30 PM

الاعلانات بتاعة اميجراند 7 والجاك , اللي كاتبها بيعلن عنها مش واحد حجز وهيشتري , وممكن حضراتكم تقروا المكتوب فيها والردود بتعتة علي الناس , انا مش ضد ان يعلن عن سلعتة ويوصلها للناس بشكل جيد , انما انا ضد ان يرسم لي انة هو مشتري أو عميل وهو في الاصل مندوب الوكيل وبيعلن , دة انا بأعتبرة تضليل لا يليق بالمنتدي وقرائة , في الحقيقة انا عادة مش بحب اهاجم حد إلا لو حسيت انة بيخدعني في معاملتة , وانا حاسس ان الموضوع علي غير الحقيقة فحبيت انوة ... وشكرا