العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 01-07-2009, 03:37 PM
الصورة الرمزية gadix
gadix gadix غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس برمجيات

gadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud of
محتاج أعمل شوية تعديلات في العربية

السلام عليكم ptmnlo123per122

انا معايا فيات 132 و هي 1600 CC
1- عايز اغير التابلوة بتاعها بواحد تاني يكون اشيك و احدث حد عنده فكرة ينفع اركبلها تابلوة من اي عربية تانية او موديل تاني يكون اشيك من التابلوة الموجود دلوئتي؟

2- عصاية الفتيس نفسها الاصلية شكلها بقي وحش جداااا الجلد الي فيها اتقطع و البلاستيك اتشقق هل ينفع اغير العصاية نفسها بواحدة تاني شكلها احسن و تكون جديدة؟ او هل حد عنده فكرة كويسة لموضوع العصاية؟

3- عايز اجيب جنوط اسبور فياتري اي مقاس هو المناسب للعربية؟ و اي نوع ؟ و سعره تقريبا كام؟ و ازاي اعرف الجنوط الاصلي من المضروبة ؟

انا ناوي انزل الحرفيين ان شاء الله عشان اعمل الحاجات دي كلها بس قبل ما انزل عايز اعرف فكرة عن الاسعار عشان ميتضحكش عليا و عشان محدش يعرف اني لسة مستجد في موضوع العربيات فياريت الي عنده فكرة عن الاسعار و لو بالتقريب يقولي عليه
شكرااااااااااااا
قديم 01-07-2009, 05:18 PM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج أعمل شوية تعديلات في العربية

1- عايز اغير التابلوة بتاعها بواحد تاني يكون اشيك و احدث حد عنده فكرة ينفع اركبلها تابلوة من اي عربية تانية او موديل تاني يكون اشيك من التابلوة الموجود دلوئتي؟
من غير ما تغير التابلوه ولا حاجة ركب في التابلوه:

1-طارة رياضية بـ100 جنيه مصري.

ودي صورتها:

2-شاشة DVD مش عارف سعرها بكام.

ودي صورتها:

3-لو ما فيهاش مكيف اعملها فتحات تكييف زي بتاعت الباجاني .

صورة ليها:

4- غير اللون نفسة بتاع التابوله.

2- عصاية الفتيس نفسها الاصلية شكلها بقي وحش جداااا الجلد الي فيها اتقطع و البلاستيك اتشقق هل ينفع اغير العصاية نفسها بواحدة تاني شكلها احسن و تكون جديدة؟ او هل حد عنده فكرة كويسة لموضوع العصاية؟
في عصاية جير بـ45 جنيه ودي صورتها:

3- عايز اجيب جنوط اسبور فياتري اي مقاس هو المناسب للعربية؟ و اي نوع ؟ و سعره تقريبا كام؟ و ازاي اعرف الجنوط الاصلي من المضروبة ؟
من 16 الى 18 انش.

في أكتر من نوع...بس مقدرش أفيدك بالجنوط..

الأسعار من 1.000 وطالع.

ممكن تلاقي اسم الشركة اللي عاملة الجنوط منحوتة على الجنطـ.

انا ناوي انزل الحرفيين ان شاء الله عشان اعمل الحاجات دي كلها بس قبل ما انزل عايز اعرف فكرة عن الاسعار عشان ميتضحكش عليا و عشان محدش يعرف اني لسة مستجد في موضوع العربيات فياريت الي عنده فكرة عن الاسعار و لو بالتقريب يقولي عليه
نصيحة مني ليك بلاش حوار الحرفيين دة لأنهم شغلهم مش كويس...

لو معاك بطافة ائتمان اشتريمن موقع Ebay لأنو مضمون

Click Here
قديم 01-07-2009, 05:24 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

يا جامد يا دمياطي تسلم يا مان ptmnlo123per171

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 01-07-2009, 05:58 PM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute

تسلم يا كابو انت اللي جامد...

Click Here
قديم 01-07-2009, 09:07 PM
cairo2005 cairo2005 غير متواجد حالياً

cairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond repute

دمياطي
دي 131 مش بي ام ولا مرسيدس
يعني اخرها يجيب جلد للتابلوه ويغير عصاية الفتيس ويغير نور الصالون وكاسيت نضيف ويعيش حياته والحسبة كلها مش هتوصل 100 جنيه