العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 27-01-2011, 01:09 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاي تختار عربيتك .... ومبدأ التعليم علي اصحابك .....!!

موضوع جميل يا ابو الاسعاد
ووضح لي نقاط كثيرة جدا مكنتش مهتم بيها على فكرة انت بتفكر تفكير استراتيجى
فجزاك الله خيرا
قديم 27-01-2011, 01:35 AM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: تأجيل معرض القاهرة الدولي للكتاب إلى 29 يناير

حالة من التشتت والتخبط تسود وزارة الثقافة بعد المظاهرات الحالية التى تعم أركان البلاد، حيث من المنتظر أن يتم افتتاح معرض القاهرة الدولى للكتاب يوم السبت الموافق 29 يناير.
وبشكل عام يشكل معرض القاهرة الدولى للكتاب موسماً للمظاهرات الاحتجاجية فى مصر، وبما أن المظاهرات والاحتجاجات محتدمة بالفعل، فمن المنتظر أن تتأجج الأوضاع إذا ما تم افتتاح المعرض فى موعده، إذا استمرت المظاهرات، خلاف أن معظم الطرق إلى وسط البلد تكاد تكون مقطوعة، ما يشكل عائقاً أمام جمهور المعرض لحضور الفعاليات.
من جانبه، قال وزير الثقافة فاروق حسنى: إن الوزارة تدرس حالياً قرار إلغاء معرض القاهرة الدولى للكتاب، فى دورته الثالثة والأربعين والتى من المقرر أن تنطلق صباح السبت 29 يناير الجارى.
وأضاف حسنى فى تصريحات خاصة لليوم السابع، أن الوزارة لم تتخذ قراراً بخصوص افتتاح المعرض فى ظل الأحداث الجارية، مضيفاً أنه لا يعلم هل ستستمر المظاهرات التى اندلعت فى القاهرة والمحافظات المختلفة منذ أمس الثلاثاء أم سيهدأ الوضع.
كانت أنباء ترددت عن إلغاء معرض القاهرة الدولى للكتاب هذا العام فى ظل ما يجرى فى مصر من مظاهرات، خاصة مع إعلان بعض المتظاهرين على مواقع الإنترنت والفيس بوك، أنهم سيتظاهرون أمام قاعة المؤتمرات يوم افتتاح المعرض لوجود الرئيس محمد حسنى مبارك أثناء الافتتاح.
منقــــــــــــــــــــــ ـــــــول(اليوم السابع)
قديم 27-01-2011, 02:05 AM
aboelesaad
Guest

افتراضي رد: ازاي تختار عربيتك .... ومبدأ التعليم علي اصحابك .....!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tareksakr مشاهدة المشاركة

تسلم الايادي يا بوالاسعاد موضوع أكثر من رائع
نورت الموضوع يا غالي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

الف شكر ياابو الاسعاد على الموضوع الجميل المفيد ده
اتمني اكون افدت الجميع
ونورت الموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

موضوع جميل يا ابو الاسعاد

ووضح لي نقاط كثيرة جدا مكنتش مهتم بيها على فكرة انت بتفكر تفكير استراتيجى
فجزاك الله خيرا

حلو تفكير استراتيجي دي
هههههههههههههههههه

نورت الموضوع يا غالي
قديم 27-01-2011, 02:11 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: انسحاب فيفي من امام دؤدؤا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههههه

علي رأي اللمبي ده عند امه يا ادهم

انتا عارف يا ابو الاسعاد انا يوم ما عربية صيني تعلم عليا انا اوعدك اني مش هنزل بالفيرنا الشارع ابدا
انت قد الكلمه دي ............؟؟؟؟

عموما انا مبنكرش ان الفرنا عربيه سحبها سريع جدا و الي بيخليها كده ان وزنها خفيف جدا بالمقارنه لموتورها غير ان مواتير الكوري بتتميز بسرعه السحب و ده بيجي علي حساب طبعا ثبات الموتور علي السرعات العاليه غير انها معدومه الامان فوق ال 120 فوق ده كلو بتعوم بغباااااء و بشعه التحكم في الدركسيون علي السرعات العاليه بالاضافه لعدم وجود عفشه اسبور ولا نظام تعليق متطور

يبقي الحسنه الوحديه هو زمن الوصول لل 120 وبسسسسسسسسس

متتكلمش كتير بقي ........ يعني لو عايز اعلم علي كل عربيه فرنا هعلم عليها ومش بس بالام 11 ......... وانا قد الكلام الي بقوله بس بشرط وحيد
يكون مكان السباق كيلو متر واحد و فيه منحني واحد يكشف قدراه العربيه علي المناوره
يعني اختبار علي حق مش نفصلها اختبار ليها مخصوص و نقول عربيه محصلتش

خليك واقعي ياباشا

معلومه توضيحيه " انا مش مع اساسا مبدأ التعليم علي بعض لاننا مش بحلبه تنافس ولا جايبين العربيات عشان نتنافس احنا بنتكلم للاهزار مش اكتر وحتي لو اتنفزت لازم نحط في دماغنا احنا بنفرفش ولا هناخد حاجه اما نفوز علي بعض خلي الموضوع فكاهي اكتر ما هو تنافسي "
قديم 27-01-2011, 02:35 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تأجيل معرض القاهرة الدولي للكتاب إلى 29 يناير

انا مش مقتنع بكلام الدكتور عرب للاسباب الى زكرها لان ارض المعارض اكبر من قاعة الؤتمرات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبت قلبى سبيدر

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة