العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 22-01-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تروح اى محافظة او مكا ن داخل مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

معتقدش ان فيه اختلاف كبير او فرق جوهري او كبير بين وصف ال3 مناطق اللي حضرتك ذكرتهم يا استاذ خالد وبين الوصف اللي انا ذكرته في المشاركة اللي اتشالت علشان يكون وصفي تهجيصي او اكون بفتي بدون علم
حتى الجزء اللي قلت اللي اعرفه عنه كان خاص بالبحيرة وقلت في اخره ان هذا ما اعرفه ويستني لما حضرتك ترد عليه
وعموما انا اسف لو كنت بضايق حضرتك بمشاركاتي وان شاء الله مش يتكرر (التهجيص والفتوي) ده مني تاني
استاذ خالد بيحب الهزار وطبعا حضرتك من حقك تقبله او لاء بس انا اؤكدلك انه انسان طيب وبيتكلم بطيبة وحسن نيه يمكن تكون زيادة عن اللزوم شوية بس من منطلق العشم
ياريت متزعلش منه وانا اسف بالنيابة عنه

عمى خالد حبيب الملايين : بلاش موضوع صعايدة وفلاحين ده مش ناقصين تفرقة وتمييز وبعدين لا بقى فيه فلاحين ولا عمال كلنا بقينا فئات خلاص

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 22-01-2011, 02:12 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

احنا كلنا ولاد بلد سواء كنا فلاحين او صعايدة او سواحلية استهدوا بالله عشان انا لسة راجع من طنطا وحموت وانام واللى زعلان يمسحها فيا انا

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 22-01-2011, 02:14 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

اولا انا مش بهزر عمال على بطال انا بس بحب اكتب المعلومة وفيها نوع من القفشة او الضحكة علشان توصل للذهن بسرعة ومتتنسيش ويمكن ده اسلوبى فى موضوع ادب الرحلات وانا فعلا لو لاحظت وصفت الموضوع بطريقة سهلة وبسيطة وكان لازم احط شوية بهارات على الكلام علشان يبقى فيها نوع من روح الدعابة

ثم ان محمد على ده نفسه وانا اكبر منه مرة ونص فى السن ادانا بومبة واحنا فى القاهرة انا واحمد بدر واحمد كورسير وبعد فاصل من الجرى فى وسط الزحام سابنا ومشى ومردش علينا لما طلبناه بالموبايل وقال ساعتها ان صوته راح منه
ومع ذلك مزعلناش
للاننا بنعتبره اخونا ومفيش مجال بيننا للزعل اصلا

يس هو محمد على كده ...........ليه طلعات جوية بورجوازية تكهرب اى موضوع
(اهو هيزعل من بورجوازية دى ..........مع ان ملهاش علاقة بالموضوع)

ثم تعالى هنا
اذا كان مجلس الشعب عمال وفلاحين وفئات مستقل
وانا من هذا المنطلق صعيدى يعنى لافلاح ولافئات مستقل

انتقل الى رحمة الله .. ونسأل الله له الرحمة والغفران
قديم 22-01-2011, 02:18 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

خلاص يا عم خالد انا عايز انام ربنا يهديكم

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 22-01-2011, 02:38 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

عندى انا يا عم خالد وامسحها فى احمد بدر وات كيبوردك ابوسها ... انا كمان لسه جاى وعايز اناااااااااام

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش