العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 21-04-2010, 10:14 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معارض سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عادل مشاهدة المشاركة

طيب استفسار تانى يا استاذ سيف انا من طنطا مش من القاهرة

فيها مشكلة ولا عادى ولا ايه الوضع

ومعلش تانى بالنسبة للضمانات والفايدة
يا ريت الرد على الخاص او على الايميل
tamer-adel@hotmail.com
تم الرد على الخاص
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 22-04-2010, 12:49 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute

أنا معايا عربية مازدا 323 موديل 82 1300 سي سي عايز أبادلها بعربية صني موديل 94 فيما فوق بس تكون حالتها جيدة وفبريقة دواخل، ممكن أدفع فرق كام، ولو الفرق كبير ممكن أقسطه والإيميل بتاعي qqq.abowanees@yahoo.com
وأرجو إن حضرتك دائما تتابعني على الخاص بالجديد عندك، لأني ممكن إن شاء الله ممكن أبيع عربيتي وأزود وأجيب حاجة كاش، وممكن قسط فياريت تتابعني، وشكرا

التعديل الأخير تم بواسطة مهند سالم ; 22-04-2010 الساعة 12:55 PM
قديم 23-04-2010, 10:01 PM
koko1312 koko1312 غير متواجد حالياً

koko1312 is on a distinguished road

أنا كريم محتاج سيارة فى حدود 20000 أو أكتر شوية وأقسط الباقى لو أزيد من عشرين ( سيارة كويسة محترمة )وده أميلى Mo1312_ma137_karim@yahoo. com
وتليفونى 0171731125
قديم 24-04-2010, 12:02 AM
alzougbee alzougbee غير متواجد حالياً

alzougbee is on a distinguished road

استاذ سيف انا محتاج سيارة لانوس موديل 2003 فما فوق وتكون مش محتاجة مصاريف وعداد الكيلو متر قليل وممكن ادفع مقدم حتى 25000جم واقسط الباقى على5سنوات علما بانى باعمل بالمصرية للاتصالات يعنى فيه مفردات مرتب ارجو الرد تفصيليا على الايميل mohamed_mohamed_alzougbee @yahoo.com
قديم 25-04-2010, 01:25 AM
tarekelsherbeny tarekelsherbeny غير متواجد حالياً

tarekelsherbeny is on a distinguished road

السلام عليكم أ /سيف .. انا مهندس يوجد مفردات مرتب واثبات ملكية السكن .. اسكن بالقليوبية ( المرج الجديدة ) ممكن ادفع 15000 مقدم وقسط 1000 جنية انصحنى محتار اجيب عربية جديدة ( فيرنا او سوزوكى سيلاريو ) ولا مستعملة بس شرط تكون اتوماتيك بحالة جيده... tarekelsherbeny@yahoo.com

الكلمات الدليلية
سيارات مستعملة للبيع فى مصر