العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 25-08-2009, 02:30 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تم الإنتهاء من مشروع عملاق جدا

جامد ومبهر جداً الموضوع ده بس اكيد النفق علشان الكابلات نفسها مش المنظار بس فكرة المنظار مبهره رغم انها سهلة التحقيق بوسائل الاتصالات الحديثة طبعاً
شكراً يا استاذ احمد على الموضوع الجميل ومتحرمناش من حضورك ياراجل يا طيب

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 25-08-2009, 01:25 PM
شادي2007 شادي2007 غير متواجد حالياً

شادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant futureشادي2007 has a brilliant future
افتراضي رد: حقيقة توم وجيري

مش عارف اقولك ايه
حسبي الله و نعم الوكيل
ودا الي احنا شاطرين فيه

لا تقل يارب عندي هم كبير
قل ياهم عندي رب كبير
ptmnlo123per154
ptmnlo123per122
قديم 25-08-2009, 03:51 PM
الصورة الرمزية ahmed_gman
ahmed_gman ahmed_gman غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد ابو مازن
التخصص العملى: عندى محل ملابس رجالى بشبرا GRND MAN
هواياتي: السيارات الجولف بالزات

ahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

جامد ومبهر جداً الموضوع ده بس اكيد النفق علشان الكابلات نفسها مش المنظار بس فكرة المنظار مبهره رغم انها سهلة التحقيق بوسائل الاتصالات الحديثة طبعاً

شكراً يا استاذ احمد على الموضوع الجميل ومتحرمناش من حضورك ياراجل يا طيب
شكر استاز وائل على المرور والتعليق
وانا يا باشا مقدرش استغنى ابدآ عن احبابى وكل عام وانتم جميعآ بخير وسعادة وصحة جيدة بأذن الله
ورمضان كريم اعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات اعوام عديدة ازمنة مديدة وجمعنا فى الدنيا على طاعتة ومحبته وفى الاخرة تحت ظل عرشه وفى الجنة مع حبيبه محمد صلى الله علي وسلم
ولا تنسونا من صالح دعاكم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قديم 25-08-2009, 04:32 PM
الصورة الرمزية ihabyahia
ihabyahia ihabyahia غير متواجد حالياً

ihabyahia has a spectacular aura aboutihabyahia has a spectacular aura aboutihabyahia has a spectacular aura about

أنا مش مقتنع بموضوع الكبلات دى
إحنا فى عصر الواير لس إيه لازمتها الكابلات

ده أنا لو جبت خط موبايل و إتنين كاميرا خلصت الحكاية و مش محتاجين كابل ولا يحزنون
قديم 26-08-2009, 02:49 AM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة توم وجيري

شكرا يا شادي هو فعلا حاجة غريبة جدا ممكن يكون الناس بتفسر الحاجة على مزاجها وخلاص ان توم وجيري دول من عمل الكفار وبيحطموا عقيدة أطفالنا والكلام ده ده صح بس برضه الطفل مش هايعرف يستوعب فجأة ان في حساب ونار وهم لخصوها في شغل عيال يعني انه لازم يكون كويس مع الفار ومايعملشي حاجة وحشة عشان النار ما تلسعوش وان شكل اللي بيرميه في النار هو كلب شكله مخيف هايرعب الاطفال ده في حد ذاته شيء كويس بس ان تفضل صورة الحساب في ذهن اطفالنا انه قطة او كلب دي صعبة قوي أو مالهاش حل فعلا
السؤال بجد... ازاي نربي عيالنا على الخوف من ربنا وعدم فعل المعاصي؟؟

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى