العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 19-08-2009, 06:29 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عودة حسن خليل !!!!!!!!!!!

شكلك كدة يا دكتور لاهتحصل عيش و حلاوة ولا حتى جبنة قريش انت شكلك ناوى على يمك يا دكتور
وبعدين تصريح منى امام كل الموجدين انا عصام عبد السلام الشهير بعصام 275 معرفش الدكتور عبد السلام الشهير بدكتور بولبلان على الرغم من انى انا و هو نعمل بنفس المجال (البترول) ودة مجرد تشابه اسماء
ملحوظة : كل واحد شاف الموضوع دة هطلبه للشهادة وهذا للعلم و على السادة المشرفين تقديم اسماء كل من شاهدهذاالموضوع فى حالة طلبها عن طريق الوريث او احد من رجاله وشكرا

mahmoudnada80رد: عودة حسن خليل !!!!!!!!!!!

الحمد لله لسه في رجاله في مصر ptmnlo123per1127

متهيألى رد محمد ندا أبلغ رد عليك ياعصام يابن عبدالسلام !

والتاريخ بيقول مصر زى نا أنجبت .... أنجبت رجاله برده

زى " العز بن عبدالسلام " اسأل عنه ودور فى صفحات التاريخ !

وعلى فكره قل انت فين وأقابلك وكلها ساعات

وأكون عندك علشان تعرف بولبولان الشهير بعبدالسلام !

. Bolbolan ptmnlo123per181ptmnlo123p er113أنا جـــــأااااااىىى

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة Dr. Bolbolan ; 19-08-2009 الساعة 06:51 PM
قديم 19-08-2009, 06:36 PM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute

ليه كده يا دكتور هتوقعنا في غلط مع الراجل ptmnlo123per144
انا قصدي علي الحاج حسن مش الاستاذ عصام

قديم 19-08-2009, 06:40 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و بيقولك خلوهم يسوقوا ( قرف بجد )

ptmnlo123per16الستات فى مصر مابقوش ستات بقوا مربعات هههههه والله العظيم بهزر ptmnlo123per16
انتوا عارفين عندنا شركات التامين على العربيات فى المانيا لو صاحب العربيه راجل بيدفع تاميين اعلى ولو صاحب العربيه
واحده ست بيدفع تامين اقل على العربيه طبعا الستات فى السواقه حساسين شويه وبيخدوا بالهم فى السواقه عن الرجاله لان الرجاله متسرعيين فى السواقه انا عن نفسى بعفرت العربيه فى السواقه لكن باسلوب الحمد لله محترم واحترم الاخرين فى الشارع هوه ده اللى اتعلمناه فى المدرسه المشاه فى الطريق اهم من العربيه يعنى ممكن اخش فى عمود نور او احضن رصيف او احضن حيطه او ادوس على باخره معديه جنبى لكن ما ادوسى بنى ادم ده هو احترام الاخريين فى الشارع وتحيا قوارير مصر

طبعا السواقه مهمه للستات مهمه جدا طبعا لان العربيه زى الدابه تمام اللى ربنا خلقها لينا يعنى من حق الست انها تسوق
وانا من اشد معارضى الفتوى اللى طلعوها فى السعوديه بتحريم السواقه للسيدات ptmnlo123per16
اللى طلع الفتوى دى لا يفقه شى فى دين الله وبيظلموا الاسلام بسبب الفتوى دى وبيخلوا اعداء الدين يتحاملون ويتطاولون اكتر على الدين حسبنا الله ونعم الوكيل
وتحيا قوارير مصر ptmnlo123per1131
قديم 19-08-2009, 06:47 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

ماهو أنا برده قصدى على الحاج حسن اللى ماخافش من القراصنه وأتمنى زى كل مصرى نكون ربع شجاعته!

وأنا عارف ان الآخ عصام بيهذر وأنا بأقابل الهذار بأهذر منه !

يعنى هوه اللى كتب المقاله من الآول ! ان كان معجب بالحاج حسن يبقى لايتنصل من المديح عنه !

وان كان بيكتب مجرد خبر فاحنا قريناه زيه بالضبط !

وان كان بيزعل من الهزار .....مايهزرش !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 19-08-2009, 06:48 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future
افتراضي رد: و بيقولك خلوهم يسوقوا ( قرف بجد )

على فكرة انا بس حبيت اوضح ايه اللى زعلنى من الموضوع
وحبيت اكتبه هنا
اولا التعميم فى الموضوع وعنوانه
ثانيا رد الاستاذ احمد كمال

وانا قولت راى بان الموضوع معجبنيش فعلا حتى لو كان على سبيل الهزار
لان فيه بنات كتير وانا من ضمنهم بنسوق او بنجيب العربيه عشان ترحمنا من الموصلات ودة انا قولته كتير قبل كدة
زبالمسبه لراى استاذ احمد كمال معتقدش ان دة يخص الموضوع اصلا وان كان يخص الموضوع فدى تعتبر نوع من انواع الاهانات
لو محدش خد باله منها
معلش انا خدت بالى

و كل سنه وانتو طيبين

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى